Θέμα: APEXi PFC
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 24-10-06, 20:45
Το avatar του χρήστη akis_1
akis_1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 262
akis_1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Προσεξε να δεις τι επαθα εγω.Παιρνω το PFC το βαζω στο corollaκι μου και το παω στον Μαλιωρα για ρυθμισμα 185 τροχο εβγαλε με φιλτρο και τελικο και τραβαγα τα μαλια μου οταν το ρυθμισε ο γιαννης στο δυναμομετρο του POWER εβγαλε 199,9 τροχο με το lift στις 6200 και οχι στις 5800 που εχει το PFC απο το εργοστασιο αλλα εκανε τοσο καλη δουλεια που το αμαξι μεχρι τις 8500(8800 κοφτη) ανεβαζε παρα πολυ γρηγορα καμια σχεση με το μαμα.Η συμβουλη μου ειναι αν θελεις καλυτερα να στο ρυθμισει καποιος που να ξερει καλα απο PFC και να μην πειραματιστουν στο αμαξι σου.Εμεις εχουμε 3 αμαξια με προγραμμα απο τον μοττη και ειμαστε καταευχαριστημενοι.
199.9 ΤΡΟΧΟ?

8800 κόφτη?

Δηλαδή να υπολογίσουμε 230-240 στρόφαλο?
Τι φοράς, αν επιτρέπεται?
Blitz φιλτροχοανη,TRD θερμοστατη-βολαν,C-ONE κορονοπηνιο 4.8 βημα,UNORTHODOX τροχαλιες,χεροποιητη εξατμιση,APEXI PFC,KOSEI K1 7x17,μποκε και φλατζα εισαγωγης HONDATA=199.9 ΣΤΙΣ 8200.Ο κοφτης λογο το οτι ο εγκεφαλος ειναι stand alone τον ρυθμιζεις οπου θελεις μετα τις 8700 ομως θελει προσοχη γιατι βαλβιδιζει το αμαξι λογο των μαλακων ελατηριων των βαλβιδων.
Απάντηση με παράθεση