Θέμα: Golf Gt...
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Golf Gt...
  #165  
Παλιά 12-10-06, 13:58
Το avatar του χρήστη Slobo
Slobo Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-04-2005
Μοντέλο: ZZΕ 111 G6
Περιοχή: Χαϊδάρι
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 1.241
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 372
Slobo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Golf Gt...

Βασίλη το δικό σου σπασμένο μοτέρ ίσως ανήκει σε αυτό που λέμε εξαίρεση του κανόνα. Την αξιοπιστία της ΤΟΥΟΤΑ δεν την παραδεχόμαστε μόνο εμείς που κουβαλάμε και την τρέλα μας με αυτό το αμάξι, αλλά την παραδέχεται και ο περισσότερος κόσμος (εκτός βέβαια από κάποιους πολύ στενόμυαλους). Βέβαια δεν ξέρω και υπό ποιες συνθήκες έσπασε το μοτέρ σου για να δω και κατά πόσο είναι κατασκευαστικό λάθος (που και αυτό παίζει και ας είναι ΤΟΥΟΤΑ) ή λάθος του οδηγού (χωρίς καμία πρόσθεση προσβολής).

Το τελευταίο καιρό κυριολεκτικά έχω βαρεθεί να ακούω ιδιοκτήτες VW (όποιο μοντέλο και να είναι αυτό) να μου κάνουν τρελά παραπόνα. Παράπονα που ούτε με την ΚΕ30 είχα, ούτε με την 101 του πατέρα μου έχουμε αλλά ούτε και με την G6 τη δική μου έχω. Και σου μιλάω για αμάξια που όλα έχουν δουλέψει αρκετά χρόνια (το μικρότερο ηλικιακά είναι η G6 μου που την έχω 6,5 χρόνια) και έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα, ειδικά η ΚΕ30 και η 101 του πατέρα μου γιατί η δική μου 96000 έχει μόνο.

Και θα φέρω ένα παράδειγμα που δεν το πίστευα όταν το άκουγα. Ένας φίλος μου έχει ένα golf 1.4 προηγούμενης γενιάς. Το έχει περίπου 3 χρόνια, έχει κάνει περίπου 25.000 χλμ, δεν του πίνει το αίμα και το είχε αγοράσει καινούργιο. Το λέω αυτό για να τονίσω ότι είναι εκτός εγγύησης. Πριν από λίγο καιρό ανακάλυψε ότι το αμάξι καίει πολύ λάδι. Και όταν λέω πολύ εννοώ ότι σε ταξίδι από Αθήνα στην Λιβαδειά και πάλι Αθηνα (μέσα σε ένα ΣΚ) του έκαιγε τα μισά και παραπάνω λάδια. Όταν πήγε στο επίσημο service της VW ο προϊστάμενος μηχανικός του είπε χαρακτηριστικά «και να ήταν το μόνο φίλε μου. Τα περισσότερα έτσι είναι». Αυτό όταν το ακούς από τον προϊστάμενο μηχανικό ή έστω και από έναν απλό μηχανικό της VW είναι απαράδεκτο. Το κόστος επισκευής καλύτερα να μην το πούμε γιατί φτάνει στο κόστος υπερκυβισμού με καινούργια ανταλλακτικά και χωρίς να εγγυάται κανείς ότι δεν θα το ξαναπαρουσιάσει. Φυσικά η εγγύηση είχε λήξει στα δύο χρόνια οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να τον καλύψει. Εγώ εδώ και ένα χρόνο κάνω κάθε ΣΚ το ταξίδι Αθήνα Ιτέα και επιστροφή. Ξέρετε πόσο λάδι μου έκαψε? Καθόλου. Ξέρετε πόσα προβλήματα μου έβγαλε? Κανένα. Ίσα ίσα που πηγαίνει και καλύτερα. Και όσο μπορώ και το επιτρέπει ο δρόμος του πίνω και το αίμα. Του Πατέρα μου έχει φτάσει στα 160000 και δεν χαμπαριάζει τίποτα. Η ΚΕ30 ζει ακόμα και κάνει ταξίδι κάθε μήνα σχεδόν στην Αλβανία χωρίς προβλήματα. Υπάρχουν πολλά VW που να τα καταφέρνουν αυτά? Από την προσωπική μου πείρα όχι. Τα λέω όλα αυτά όχι για να σου την πω, αλλά ειλικρινά έχω βαρεθεί να προσπαθούν όλοι να με πείσουν ότι το golf είναι το τέλειο αμάξι, την στιγμή που δεν είναι καν αξιόπιστο. Όλα τα αμάξια βγάζουν κάποια στιγμή προβλήματα, όλα τα μοντέλα έχουν και τα ελαττωματικά τους. Το θέμα όμως είναι πότε τα βγάζουν τα προβλήματα και πόσα είναι αυτά που βγαίνουν ελατωματικά και φυσικά και πόσο καλή είναι η αντιπροσωπεία και το after sales.

Συγνώμη για το μακρόσυρτο post.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό Μέλος
Slobo - Black (dog)G6




Απάντηση με παράθεση