Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rl";p="
Παιδια σε αυτο εγω διαφωνω πληρως κ θα σας πω 1 εργοστασιακο παραδειγμα : Ο 20ν κινητηρας του group vag ατμοσφαιρικος βγαζει 125 αλογα,στην τουρμπισια εκδοση βγαζει εως κ 225!!!Κ εκτος αυτου με 1 προγραμμα κ αυξηση πιεσης το 180 το φτανουν 240 η 260 δε θυμαμαι κ με εγγυηση!!Σορυ αν ξεφυγα λιγο..Παντως κ γω να ξερετε για το 4Α-GZE πηγαινα αλλα δε βγαιναν τα  κ φοβομουν τα προβληματα..
|
Αυτό που λες δεν έχει καμία σχέση.. Τα μοτέρ φτιάχτηκαν για να δουλεύουν με turbo.. και προφανός αυξάνοντας πίεση βγάζουν πολύ ευκολότερα και αξιόπιστα περισσότερα άλογα...
το μοτέρ του TS φτιάχτηκε για να δουλεύει ατμοσφαιρικά και είναι ήδη αρκετά πιεσμένο... και γενικά αν διαβάσεις για Celica με turbo (από Αμερική) πολλά σπάνε. Οπότε η λύση του compressor είναι η λογικότερη. Γιατί κακά τα ψέματα το TS πάσχει στις μεσαίες στροφές λόγω έλλειψης ροπής... κάτι τέτοιο βελτιώνεται δραματικά.. προφανώς...