Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Slobo";p="
Ακριβώς αυτός είναι και ο προβληματισμός μου Αντώνη γιατί το ζω αυτή την στιγμή. Οπότε παρά το γεγονός ότι τα Α539 είναι πολύ καλά απορίπτονται για το λόγο αυτόν. Οπότε τι μας μένει?
TURANZA E300 (αλήθεια τα έχει βάλει κανείς? Αν ναι ποιες είναι οι εντυπώσεις?) και MICHELEN Pilot Exalto (ή είναι και αυτά προς κατάργηση?).
Με βλεπω να πηγαινω σε bridgestone πάλι.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι ενώ οι λαστιχάδες λένε ότι τα potenza έχουν καταργηθεί, εντούτοις στο site της bridgestone υπάρχουν ακόμα. Τα ΥΟΚΟΗΑΜΑ Α539 για παράδειγμα δεν υπάρχουν στο επίσημο site της εταιρείας, παρά μόνο στο ελληνικό.
|
Μερικά τεστ ελαστικών (και του ER300) υπάρχουν στο
http://www.adac.de/Tests/Reifentests...en/default.asp
(είναι στα γερμανικά). Πάντως στη διάσταση 195/65/15Η το ER300 το αξιολογούν ως το πλέον ισσορροπημένο ελαστικό, με αρκετά καλή συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο
αυτοκινητόδρομο (ταξιδιάρικο μου μυρίζεται) και σχετικά θορυβώδες. Από τα Exalto2 (185/60/14V) που φοράω εγώ σε Ε111 1.3 είμαι πολύ ευχαριστημένος σε κάθε περίπτωση (και χωρίς ζέσταμα) αλλά μόνο πάνω από τα 50 km/h (σε μικρότερες ταχύτητες σου δίνουν την εντύπωση ότι... δεν πατάνε στο δρόμο!). Πολύ μαλακό πέλμα, πολύ σκληρά πλαϊνά, πολύ ανθεκτικό σε λακούβες και πολύ θορυβώδες. Και για πρώτη φορά το Corollaki με προκαλεί να μπαίνω όπως έρχομαι. Το ταξίδι ακόμη και με >150 είναι... χαλαρό και πραγματικά ισοπεδώνουν τα πάντα (σημειώνω ότι έχω εντελώς μαμίσια ανάρτηση και η διάσταση που φοράω μειώνει το βήμα και την άνεση).