Re: 111 FORUM
Καλησπερα και παλι παιδια....με τους κωδικους δεν τα παω καλα....στην αρχη μου ελεγαν αλλαγμα σε ελλατηρια πιστονιων και τσιμουχακια βαλβιδων στο αισιοδοξο σεναριο.....στο απαισιοδοξο(απο αποψη σκαλισματος μηχανης)γενικο ρεκτιφιε στο μπλοκ μου....αυτα πριν μερικους μηνες...και σαν ζημια στην TOYOTA κοστιζει με ρεκτιφιε και ανταλλακτικα 3000+ ευρω εκτος εγγυησης...εγω ειχα επιφυλαξεις και για τις δυο λυσεις .....αλλαγμα ελατηριων χωρις ρεκτιφιε πιστευω οτι σε λιγα χιλιαδες χιλιομετρα θα με οδηγουσαν στα ιδια...απο την αλλη....και το ρεκτιφιε αν δεν πετυχει ...μοτερ 115000 χλμ ειναι αυτο..και δεν θελω να γινω πελατης τους μονιμος....παντως τις τελευταιες εβδομαδες που μιλησα πιο συγκεκριμενα μου παν οτι επειδη(οπως το φοβομουν) σε οσες επισκευες με ρεκτιφιε η αλλαγη ελατηριων παρουσιαστηκαν προβληματα αξιοπιστιας η toyota σε αυτες τις περιπτωσεις τους στελνει ετοιμα μπλοκ απο corolla καινουργια,με τα πιστονια κι ολα ετοιμα δεμενα κι ολοκαινουργια καθαριζουν και το καπακι κι ελεγχουν για φθορες και χωρις ρεκτιφιε εχεισ σχεδον καινουργια μηχανη.......αυτο το μαθα συγκεκριμενα πριν απο 15-20 μερες...και την τεταρτη θα μου κανουν την τελικη μετρηση και θα μου πουν οριστικα τι θα γινει.....παντως αν δεν κανω λαθος το μοτερ της corolla 1.4vvti 2000 με μιας corolla 1.4vvti 2006 διαφερει στο οτι φοραει διπλους καταλυτες που το κοβουν αρκετα σε νευρο σε σχεση με το παλιο για χαρη των καυσαεριων...νομιζω εχει και αλλο εγκεφαλο ή αλλες ρυθμισεις....το μπλοκ ειναι ακριβως το ιδιο απλα ειναι κατασκευασμενο απο καλυτερης ποιοτητας ανθεκτικοτερα υλικα σε ελατηρια χυτωνια κτλ....σας λεω τι μου ειπαν οι μηχανικοι στο συνεργειο...δεν το παιζω εξυπνος αν και μου αρεσουν τα μηχανολογικα και ψαχνομαι σε τετοια να μαθαινω...
|