Re: 111 FORUM
Καλησπερα παιδια!Χαιρομαι πολυ που σας γνωριζω!Εψαχνα για ενα site γεματο τρελους corollaκηδες...και επεσα πανω σε μια μαυρη κουκλαρα στρογγυλοφαναρη corolla g6r με το αυτοκολλητο του site στα μαυρα φιμε!Εγω εχω την g6 vvvti 1.4 με τα δισκοφρενα πισω!μοντελο τελος 2000....το χω 5 μηνες τωρα και ηθελα να πω μερικα πραγματακια....το αμαξι ειναι εντελως μαμα με αλουμινενιες 14αρες της Τοyota και μια μεγαλη χρωμιομενη μπουκα στο μαμα καζανακι για ομορφια....το αμαξι απο μοτερ ξυριζει!Παρολο το βαρος του οτι ειναι γυρω στα 100 αλογα 1.4 και 1.6 δυσκολα ι ευκολα του ραβει κοστουμακι.....group vag 1.4 101hp με ηλεκτρικο γκαζι civic 1.4 μαμα αλλα και με φιλτρο κι αλλαγμενα καζανια και 15αρες ζαντες...ακομα και focus 1.6 103 hp(το παλιο.)στην τριτη αρχιζουν να βλεπουν το κωλαρακι της κουκλας....Σκεφτομουν να βαλω φιλτρο ελευθερο στο κουτι και 2 ελευθερα καζανια με φαρδια καζανακια της remus μην το ψοφησω τελειως το αμαξι στα χαμηλα και να παρω λιγο θορυβο και ροπη στις χαμηλομεσαιες...αλλα απο τι βλεπω εδω....αξιζει δεν αξιζει ε?Παμε στα προβληματα τωρα......ενω απο γκαζι παει καλα στο στριψιμο....αρχικα βγαζει μουτρα αλλα αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι πεταει ευκολα κωλο...φοραω και τα κωλο bridgestone τα στυλιαρια.......μεχρι να ζεσταθουν γλιστραω στιw στροφες και το abs στα φρενα μου σπαει τα νευρα με τοσο γλυστριμα....Σκεφτομουν να βαλω 15αρια 195/50 ζαντολαστιχα να χω κι ελαφρα κοντυτερο βημα ωστε να ισοφαρισω τις απωλειες απο τις ελαφρα παραπανω τριβες λογω μεγαλυτερου φαρδους λαστιχου.....ακουστε τωρα κατι που μπορει να ενδιαφερει.....το αμαξι μου εχει 115 500 χλμ αλλα ο πρωηγουμενος ηταν σοβαρος ανθρωπος...δεν το χε σπασει...ομως το αμαξι καιει απο 200ml μεχρι 600-800ml λαδι/1000χλμ αναλογως πως το παω....πραγμα αδικαιολογητο για συγχρονο αυτοκινητο...το escort 20ετιας που χα δεν εκαιγε καθολου κι ειχε απειρα χιλιομετρα....στην αρχη στην Τοyota μου παν οτι λεει το εγχειριδιο...οτι μεχρι 1 λιτρο ειναι φυσιολογικο να καιει στα 1000χλμ...μου δωσαν κι ενα επιπλεον χρονο εγγυηση και ειπαν να το παρακολουθησουμε....εγω ψαχτηκα στο ιντερνετ και βρηκα οτι η Τoyota αντιμετωπισε προβλημα με τισ πρωτες παρτιδες κινιτηρων vvti μεχρι το 2002 στο μπλοκ των κιλυνδρων....ελαττωματικα ελατηρια πιστονιων και αστοχια υλικου στα χυτωνια επειδη η τοyota xρησιμοποιησε πρωτη φορα αλουμινιο αντι για χυτοσιδηρο στο μπλοκ...με αποτελεσμα πολλα αυτοκινητα να εμφανιζουν καταναλωση λαδιου εντονη....η toyota ελυσε το προβλημα στην corolla e112 ενισχυοντας τα μπλοκ των κιλυνδρων....ομως αποσιωπησε το κατασκευαστικο τις σφαλμα γιατι θα γινοταν μεγαλος σαλος και λογω τις επανακκλισης θα παθαιναν μεγαλη ζημια....στο διαταυτα....επειδη ψαχτηκα επικοινωνησα και με την toyota eyrope για να ενημερωθω...αρχισαν να μου λενε οι μηχανικοι τι παιζει....υπαρχουν πολλα αμαξια και στην ελλαδα..που εχουν συναρμολογηθει στα ευρωπαικα εργοστασια και εχουν το ιδιο προβλημα.....εμενα μου εκαναν μετρησεις ανα 1000χλμ 5 στον αριθμο και περιμενω την απαντηση τους....99%θα μου βαλουν μπλοκ απο corolla 1.4 e112 ετοιμο δεμενο και θα μου καθαρισουν το καπακι και θα το πλανισουν λιγο....σαν καινουργιο θα γινει....εχετε το νου σας μην παθετε καμια στραβη και ειστε εκτος εγγυησησ γιατι το κοστοσ της ζημια ειναι γυρω στα 3000ευρω....εγω δεν εχω παραπονο απο την toyota δεν μου δημιουργησαν κανενα προβλημα ουτε θα πληρωσω κατι....απλα αναφερω το προβλημα για να ξερετε κι εσεισ τι παιζει μην τυχον σας τυχει κατι παρομοιο.....μπειτε και στα forum του toyotaownersclub.com να δειτε αυτα που λεω κι απο αλλους....συγγνωμη για την εκθεση.....
|