Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p="
η δουλεια του παπα(φιλτροκουτι) ειναι αποθηκη αερα στην ουσια. οποτε χρειαζεται μοτερ παραπανω αερα εχει οσο θελει λογω του οτι το κουτι εχει καργα αερα μεσα
|
Πρωτοι οι δυτες του Κουστω ειχαν χρησιμοποιησει φιλτροκουτια αντι για μπουκαλες καταδυσης...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p="
και λογω ram air να το πουμε ετσι ειναι παντα κρυος.
|
Πως ειναι παντα κρυος ρε Πανο?
Οταν πιασεις το φιλτροκουτι που ειναι πλαστικο μετα απο μια βολτα ζεματαει δε ζεματαει?
Η φιλτροχωανη αυξανει οπως λεει και ο Λεον την επιφανεια φιλτραρίσματος (ειδικα οι χωανες διπλου κωνου) γιαυτο και δουλευει καλυτερα ψηλα καθως επιτρεπει την εισοδο περισσοτερου αερα που τον χρειαζεται το μοτερ σε αντιθεση με το νορμαλ φιλτροκουτι. Επειδη ομως οι περισσοτεροι την τοποθετουν στον χωρο του μοτερ με αποτελεσμα ο αερας που ρουφαει ειναι ζεστος δεν εχει μεγαλη αποδοση.
Λυση στο προβλημα αυτο προσπαθησαν να δωσουν με το να τις τοποθετησουν σε κουτια απο κεβλαρ.
Εχεις προσεξει στα δραγκστερ που την εχουν εξω απο το αμαξωμα?
Εξεχει απο τον προφυλακτηρα, η εχει παρει την θεση του ενος απο τα δυο φαναρια.
Κατι θα ξερουν αυτοι παραπανω με τοσες δοκιμες που κανουν.