stabilizer ή sway bar είναι η αντιστρεπτική. Είναι μέρος της ανάρτησης και είναι στην εφαρμογή του ημιάκαμπτου που έχει το corolla μας μέσα στον ημιάκαμπτο. Φαίνεται από πίσω άμα σκύψεις (προσεκτικά :P ). H αντιστρεπτική είναι εκεί για να μειώνει τις κλίσεις στις στροφές μεταφέροντας 'πίεση' από την μια μεριά στην άλλη (όχι και πολύ επιστημονική η εξήγησή μου ε? :P) .Γενικά όσο πιο σκληρή είναι η αντιστρεπτική τόσο ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ θεωρητικά το κράτημα σε αυτόν τον άξονα, αλλά υπάρχουν οφέλη από την καλύτερη αίσθηση, μικρότερες κλίσεις . Το θέμα είναι πως γενικώς χρειάζεται καλή άσφαλτο για να δουλέψει μια σκληρή αντιστρεπτική και γι΄αυτό στους ελληνικούς σαπουνόδρομους σκληρές αντιστρεπτικές κάνουν το αυτοκίνητο δυσκολοδήγητο.
Το θέμα είναι στην πράξη τι γίνεται και αυτό μπορεί να μας το πει ο syele και κάποιος άλλος που δεν γράφει πια εδώ (μπορεί να μην έχει και corolla πλεον.... )
Το άλλο είναι ένα υποπλαίσιο που μπαίνει για να δέσει παραπάνω την πίσω ανάρτηση με το πλαίσιο και να μην επηρεάζεται η λειτουργία της από τις στρεβλώσεις που δέχεται όταν στρίβεις τέζα και χαλάει η γεωμετρία της.
Εγώ θα έλεγα πριν πας για το brace να έχεις βάλει πίσω αντιστρεπτική και θολόμπαρα...
|