και οχι μονο...ολοι οσοι εχουν golf fsi τα εχουν βαλει πωλητηριο...απο ηλεκτρολογικα προβληματα εως του οτι καινε υπερβολικο λαδι.και εχω πολλα παραδειγματα φιλων που βαριεμαι να γραφω.τα αλφα δεν λεω φινετσατα και καλα φρενα και στησιμο αλλα τι να το κανω που θα πρεπει να το ξεκινισω αφου πρωτα το ζεστανω καλα και να μην το σκιζω για να μην βγαλει προβλημα(αυτα ειναι απο ιδιοκτητη αλφα 156 λογια)
επισης σε ενα περιοδικο ειχε συγκριτικο ολα τα 1600 με 1ο το neo focus 2ο το golf και 3ο το corolla....και σκεφτομαι και λεω(σε εναν φιλο που μου την ελεγε που εχει focus) 3 θεση για ενα αμαξι που ειναι ενα μοντελο πισω απο τα δικα σας αλλα πρωτο ακομα σε μοτερ. επισης εχω συναδελφο που αλαξε μοτερ στο νεο focus λογο καψιματος λαδιου
Τουλαχιστον αυτοι σου αλαζουν μοτερ γιατι στα VW σου λενε πως αν δεισ στο χαρτι λεει πως το αμαξι λογω fsi προβλεπεται να καιει καποια ποσοτητα λαδιου...και η καποια ποοτητα στον συναδελφο που τελικα το αλαξε το golf ηταν στα 400 χλμ 500 γραμμαρια λαδιου
Οταν του ειπα οτι 2 μηνες ηθελακαι εξαχνα να παρω το συγκεκριμενο golf και δεν μου το ενεκρινε η αλφα μπανκ το παληκαρι μου ειπε τραβα στηλτους λουλουδια και ευχαριστηρια επιστολη...
Υ.Γ ας δουνε το corollaki μου και να δουμε αν ειναι για 80χρονο.
Υ.Γ2 το νεο yaris τς με το 1,8 μοτερ για ποσους 80χρονους μπορει να ειναι???
|