Και βέβαια φίλε Γιάννη και γίνεται και με παράλληλο και μάλιστα από την στιγμή που δεν χρειάζεται να ανεβάσεις τον κόφτη αλλά μόνο να παίξεις με τα μείγματα η ποιο σωστή επιλογή είναι ο παράλληλος. Μάλιστα ανάλογα με τα λεφτά που διαθέτεις παίρνεις και τον ανάλογο παράλληλο και κάνεις όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα.
Θέμα αξιοπιστίας ανάμεσα στα εξαρτήματα της celica και του Mr2 δεν υπάρχει παρά μόνο θέμα απόδοσης άρα το να κάνεις μία τέτοια αγορά δεν το συζητάμε.
Για το ζύγισμα και την ροϊκή θα ρωτήσω μα την πρώτη ευκαιρία και θα σου πω.
Βέβαια έχω και άλλες λύσεις. Ως γνωστόν τον κινητήρα του TS τον φόρεσε και το lotus και έβγαλαν για αυτό κάτι εκκεντροφόρους (3 στάδια που το καθένα έχει και τα ανάλογα περιφερειακά εξατρηματάκια του όπως εγκεφάλους, χταπόδια, καλαμαράκια και τέτοια) τα οποία δοκιμάζονται σε ορισμένα αυτοκίνητα και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι πολύ ικανοποιητικά αλλά θέλει λίγο χρόνο ακόμη για να τα πούμε και αξιόπιστα. Η ίδια εταιρία πάλι έβγαλε και για εμάς τα απλά vvti κάτι ανάλογο (δεν ξέρω αν υπάρχουν στάδια ή ένα είδος μόνο) τα οποία όμως δεν έχουν δοκιμαστεί ακόμη και γι αυτό περιμένουμε να δούμε. Η τιμή είναι άκρος δελεαστική (ενδεικτικά για τα TS με 1000 ευρώ περίπου 3ο στάδιο το κάνεις 260 άλογα τροχό αλλά με το μειονέκτημα ότι το αμάξι παραείναι άγριο για τον δρόμο γίνεται καθαρά αυτοκίνητο πίστας).
Τώρα πάλι από το να ασχολείσαι με τέτοια πράγματα υπάρχει και η λύση γι αυτούς που δεν είναι κολλημένοι με την ατμόσφαιρα. Όπως διάβασα σε ένα άλλο topic ο φίλος hatzidi2 (στον οποίο με την ευκαιρία εύχομαι ότι καλύτερο στην μετατροπή που άρχισε να κάνει και ελπίζουμε να τον δούμε πολύ ποιο δυνατό από πρίν και με την ίδια ή και καλύτερη αξιοπιστία αν είναι δυνατόν) υπάρχει το site
www.c2power.com το οποίο αναφέρεται συγκεκριμένα στον κινητήρα και το μοντέλο σου και δίνει λύσεις υπερσυμπίεσης (κοινώς τούρμπο, τσαφ τσούφ, αψιού και τέτοια). Από μία ματιά που έριξα οι τιμές είναι πολύ καλές και τα αποτελέσματα όπως είναι αναμενόμενο είναι πολύ καλύτερα από την ατμοσφαιρική βελτίωση. Στα υπέρ του ότι δεν ανοίγεις τον κινητήρα το οποίο δεν είναι μία διαδικασία ρουτίνας όπως την έχουμε καταντήσει εμείς αλλά πολύ επίπονη (ήμουν μπροστά στο άνοιγμα του δικού μου και κόντεψα να κλάψω) αλλά από αξιοπιστία δεν είμαι κατάλληλος να σου πω εγώ ίσως κάποιος άλλος (και επιπλέον δεν έχουμε αμάξι που να έχει κάνει κάτι τέτοιο για να βγάλουμε συμπεράσματα).
Τέλος (γιατί σας ζάλισα) με πήρε τηλ. ο υπεύθυνος της TOYOTA στην Λάρισα μόλις έμαθε για την μετατροπή που έκανα για του λύσω διάφορες απορίες που του δημιουργήθηκαν και στην κουβέντα επάνω μου είπε για ένα κίτ compressor που έχει βγει για το mr2 1.8 vvti. Δεν ξέρω κατά πόσο μας βολεύει γιατί έχει βγει συγκεκριμένα για το mr2 υπολογισμένο στις δικές του ρυθμίσεις αλλά από τιμή άστα να πάνε (μου είπε κάτι για 5000-6000 μόνο αγορά, ούτε μεταφορικά ούτε πέρασμα) και ότι αυτός μπορεί να κάνει παραγγελία αν μας ενδιαφέρει. Δεν ρώτησα κα΄τι περισσότερο γιατί δεν με ενδιέφερε προσωπικά και γιατί θεώρησα πάρα πολλά τα χρήματα για κάτι τέτοιο. Τα αρνητικά του είναι τα ίδια που είπα και στο τούρμπο μόνο που εδώ προσθέτουμε και την τιμή σε σχέση με την απόδοση που είναι μεν μεγαλύτερη από την ατμόσφαιρα αλλά μικρότερη από το τούρμπο.
Συγνώμη αν σας ζάλισα με τα μεγάλα post αλλά θέλω να σας δώσω όλες τις πληροφορίες έτσι ακριβώς όπως μου τις έδωσαν κι εμένα. Λεπτομέρειες ή κάτι περισσότερο δεν ξέρω προς το παρόν αλλά όσο μεγαλώνω μαθαίνω και ο λόγος που πολλές φορές δεν γράφω κάποια πράγματα με το που τα μαθαίνω αλλά μόνο όταν κάποιος ρωτάει είναι γιατί θέλω πρώτα να διασταυρώσω μια πληροφορία και ίσως να δώσω λίγο χρόνο για να δούμε τυχόν προβλήματα σε όσους το έχουν κάνει και μετά να μιλήσω με περισσότερη σιγουριά (όχι να ανάβουμε φωτιές τζάπα).
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.
Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com