Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #46  
Παλιά 30-07-06, 18:13
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 283
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάω κι εγώ για 2η αλλαγή μέσα σε ένα χρόνο.
Δυστυχώς υπάρχει πρόβλημα στον τεντωτήρα. Ευτυχώς δεν είναι τίποτα σοβαρό. Πάλι ευτυχώς που η εγγύηση καλύπτει το θέμα.
Ευτυχώς δεν λες τίποτα..Θα σου πω κάτι όμως,είναι το 4ο ΤΟΥΟΤΑ που υπήρξε στην οικογένειά μου(Starlet 1.3 12v,Corolla e111 1.3,yaris 1.0),το πιο ακριβό και το μόνο με προβλήματα.Σπάζομαι yell yell yell
Και σε μένα έτσι ακριβώς είναι.
1 Starlet 1.3 του 91 ΔΕΝ έβγαλε ποτέ τίποτα (εκτός από την μίζα που εγώ έφταιγα...)
1 Corolla G6 1.6 του 2000, μια μόνο φορά τον τεντωτήρα αλλά στον 4ο χρόνο και στα 100.000 χλμ (αλλαγή σε εγγύηση of course) και ένα AFM (1 μήνα μετά που τοποθέτησα το KN φίλτρο και μάλλον το παραλάδωσα - στην εγγύηση εννοείται)
Και τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα made in Japan

Σ' αυτό, made in England, μέχρι στιγμής έχω αρκετά (τίποτα ανησυχητικό βέβαια, αλλά δεν παύει να σε απασχολεί και να πρέπει να το πηγαίνεις στο συνεργείο = χρόνος):
1) Ουρανός εσωτερικά ξεκολλημένος πάνω από το πίσω παράθυρο κατά την παραλαβή (εγγύηση - αλλαγή όλος ο ουρανός)
2) Αλλαγή τεντωτήρα 1 φορά και πάω για δεύτερη (εγγύηση φυσικά)
3) αλλαγή βάση καθίσματος συνοδηγού (εγγύηση)

Για το 2ο καθώς και για τα τακάκια που άλλαξα στα 30000 χλμ, μερίδιο ευθύνης φέρει και ο οδηγός με τον τρόπο οδήγησής του
Απάντηση με παράθεση