Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
  #44  
Παλιά 29-07-06, 18:56
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω παντος ρε παιδια δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο. (27000χλμ)

Αυτο με το ρελαντι ομως και εμενα μου κανει εντυπωση. Στα κρυα οταν βαζω μπρος πιανει παντα πανω απο 1500!!! ενω περισυ στα μεγαλα κρυα εβλεπα και 2000!!!!!! Ανεβασμενο πολλυ. οταν ζεσταινεται πεφτει κατω απο τις 1000 και ετσι δεν δινω σημασια στην ολη κατασταση.

Απλα μου κανει εντυπωση γιατι κανενα αλλο αυτοκινητο γνωστου δεν δουλευει τοσο ψηλα στο ξεκινημα
σε όλα τα μοτέρ το ρελαντί κρατάει ποιο ψήλα όταν είναι κρύα και ανάλογα πόσο κρύα είναι .. μόλις ζεσταθεί είναι σε φυσιολογικά επίπεδα... δέν είναι πρόβλημα αυτό ! εμένα όταν χιόνισε τον χειμόνα έπιασε 2000σαλ. ενώ το κανονικό είναι 750-800σαλ. (1400cc) .
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση