Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 21-07-06, 13:24
Το avatar του χρήστη stm2001gr
stm2001gr Offline:
 
Εγγραφή: 18-02-2006
Μοντέλο: AE101
Περιοχή: Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
stm2001gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επειδή έπαιξα με τους αισθητήρες του κινητήρα και κοίταξα και στο service manual, κάθε αισθητήρας έχει μία ανοχή. δηλ 2 αισθητήρες ταυτόχρονα στις ίδιες συνθήκες, έχουν κάποια απόκλιση στις τιμές της εντολής που στέλνουν στον εγκέφαλο. Άλλες φορές αποκλίνουν προς το καλύτερο και άλλες προς το χειρότερο. Σε αυτό βασίζονται και οι εταιρίες που πουλάνε καλύτερης ποιότητας εξαρτήματα.
Πιστεύω δηλαδή ότι μπορεί από το ηλεκτρονικό κύκλωμα να επηρεάζονται 2 κινητήρες του ίδιου τύπου. Ακόμη και ο κόφτης να μην μπαίνει στις ίδιες στροφές. Μιλάω όμως για μικρές αποκλίσεις και όχι για 500 στροφές. Ίσως 50 ~ 100 που δεν πολυφαίνονται στο στροφόμετρο.

Εγώ το πλακώνω σε κόντρες μέχρι τα 180 με 4η μίας και παραπάνω δεν έχει ροπή και αργεί να φορτώσει, και επειδή δεν βλέπω το λόγο να ζορίσω περισσότερο το μοτέρ. Το έχω πάει όμως για δοκιμή και όντως άργησε με λάστιχα 190 15".

Ψιλοξεφύγαμε από το θέμα.

Δύσκολη επιλογή του σασμάν και κοστίζει η δεύτερη αντικατάσταση σε περίπτωση που δε σου κάνει.
Το 6 αρι έχει τόσο ψηλό λεβιέ? μεγάλη διαδρομή έχει ο λεβιές μου (4afe) και τσατίζομαι γιατί χάνω χρόνο στις αλλαγές, χώρια που κινδυνεύω να βάλω καρφωτή.
Πέρασε πάντως από το μυαλό μου η ιδέα να κοντύνω το λεβιέ, για να μικρύνω το χρόνο αλλαγής της σχέσης, αλλά θα χρειάζεται περισσότερη δύναμη.
Αν βάλω κιβώτιο από g6 πρέπει να αλλάξω και λεβιέ?
__________________
www.stm2001gr.ddns.net
Απάντηση με παράθεση