Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Στο παραπάνω κομμάτι έχεις άδικο νομίζω.
Τα περιοδικά που αναφέρεις (ιδίως οι 4Τροχοί) καθώς και όλα τα αναγνωρισμένα ξένα περιοδικά καθώς και οι ξένες εκπομπές αυτοκινήτου που έχουν κάποια ποιότητα, όπως το Top Gear ή το Best Mortoring δίνουν προτεραιότητα στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου. Και για μένα καλά κάνουν.
|
Δεν διαφωνώ με την έμφαση στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αλλά τί μηνύματα περνάνε τελικά στην Ελλάδα στον μέσο αναγνώστη τους, που λογικά είναι νέοι. Νομίζω μπορεί να είναι αρκετά οδηγοκεντρική μία κριτική για τη "μαλακή" ανάρτηση με τις κλίσεις, την αίσθηση του τιμονιού, τη ροπή του κινητήρα, το θόρυβο στα ταξίδια.
http://www.topgear.com/drives/E6/A2/...sts/13/01.html
Δεν χρειάζεται να "βάλεις" στο μυαλό του άλλου ότι δεν είναι σπορ γιατί δεν πετάει "κώλο" εύκολα και ελεύθερα! Αυτοκίνητα για λαϊκή χρήση (προσιτή τιμή) στο δημόσιο δρόμο είναι και όχι για επιδείξεις δεξιοτεχνίας. Δεν σε τρομάζει η σκέψη ότι ο πιτσιρικάς μπορεί να πιστεύει ότι για να είναι in θα πρέπει να πετάει "κώλο σε κάθε στροφή ή να την περνάει στο όριο?
[/i]