Αν και είμαι κάτοχος Ε12, επειδή μου δώθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω Ε11 φίλου, μπορώ με σιγουριά να πώ ότι η 11άρα είναι αρκετά καλύτερα στημένη, με χαμηλότερο κέντρο βάρους και αρκετά χαμηλότερη θέση οδήγησης. Εκτός από αυτό, σε προδιαθέτει για πιο σπορ αμάξι λόγω εξωτερικής εμφάνισης και σίγουρα λόγω εσωτερικού με πιο αγωνιστικό καντράν (κόκκινες βελόνες με ανθρακονιμέ background), τιμόνι, λεβιέ (μαύρα με κοκκινες ραφές) συν κιβώτιο 6 σχέσεων. Η 12άρα είναι πιο "κυριλέ" και με πιο πλούσιο εξοπλισμό. Μπορεί (στα 1.4 τουλάχιστον) να φοράνε το ίδιο μοτέρ αλλά πιστεύω πως στην 12άρα είναι λίιιγο πιο πνιγμένο (πχ απουσία προκαταλύτη στην 11άρα) και επίσης σίγουρα παίζει ρόλο και το βάρος όπου στην 12άρα είναι υπεραυξημένο (η δικιά μου 1.4 5θυρη Sol σύμφωνα με την ΤΟΥΟΤΑ ζυγίζει 1.250+ κιλά).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|