Στα περισσότερα μοτέρ υπάρχει και 3η βίδα!!
Τώρα, επειδή ψηλά πάει να σβήσει την μεγάλη βίδα λάσκαρε την λίγο (γενικά οι αλλαγές, εφόσον το μοτέρ είναι ήδη στρωμένο, πρέπει να είναι μικρές).. Θα την λασκάρεις μέχρι να μη σου μπουκώνει ψηλά, μετά από μερικά ντεπόζιτα θα τη βιδώνεις λίγο-λίγο μέχρι να έχει λίγο καπνό ψηλά!!
Όσο για το ρελαντί, ρύθμισε τη μικρή βίδα έτσι ώστα όταν το αμάξι το έχεις αναποδογυρισμένο να γυρνάνε λίγο οι ρόδες!!
Αυτά για αρχή!
|