Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p="
Λοιπον το κανει σε ολες τις ταχυτητες αρκει να ειμαι σε χαμηλες στροφες.Το κανει και με 3 ταχυτητα σιγουρα αφου μερικες φορες οταν κανω αναβαση και τερματιζει η δευτερα βαζω τριτη και εκει αν ειμαι χαμηλα θα σκορτσαρει.Τωρα το σκορτσαρισμα το εννοω σαν δισταγμα οχι συνεχομενο αλλα διακοπτομενο.Π.χ 1500 στροφες με σταθερο 'καλο' γκαζι στις 1700 κομπιασμα,αφου τις περναει συνεχιζει κανονικα μεχρι 2000,εκει ξανα κομπιασμα στις 2500 ξανα,ωσπου μετα τις 3000 κανονικοτατα.Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι το κανει μονο μετα απο αρκετη ωρα,αφου ζεσταθει το μοτερ και οχι συνεχεια.Αν ηταν ρευματα δεν θα το εκανε συνεχεια;;Αν ηταν δισκος παλι δεν θα το εκανε συνεχεια;;Εδω μιλαμε μονο για την περιπτωση που ζεσταθει το μοτερ ή ξερω εγω τι αλλο μπορει να ζεσταινεται μετα απο καποια ωρα;;Ο mAP Sensor που λετε ειναι η καλωδιωση που κουμπωνει πανω στο φιλτροκουτι;;Και αν ναι αυτος ηταν παντα χυμα,λογω φιλτροχοανης και τωρα με το φιλτροκουτι μπηκε στη θεση του.
Αυτο που λετε με την τρομπα εχετε δικιο αφου και ενα φιλαρακι με Lancia 2.0T
στα ψηλα ειχε προβλημα του εκοβε το αυτοκινητο αλλα αυτος μου προτεινε να μετρησουμε πιεσεις στην τρομπα!
|
Μάλιστα τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Δεν πιστεύω να είναι ρεύμα ή μπουζοκαλλώδια που σου είπα τριν, καθώς εμένα μου έκανε καθερές διακοπές στο φάσμα στροφών που αναφέρεις. Πάντως φίλε το σετάκι δίσκος-πλατώ μην το βγάζεις έξω απ το παιχνίδι. Όσον αφορά αυτο που λές, οτι δηλ στο κάνει μόνο οταν ζεσταίνεται το μοτερ, πραγματικά που βλέπεις το παράξενο??? Εγώ τώρα άλλαξα δίσκο πλατώ και βλέπω καθαρά την διαφορά με πριν. Πριν τον΄αλλάξω ξεκινούσα το πρωί και όλα ήταν καλά. Με το που έσκαγα λίγο πρωτη δευτέρα, έπεφτα και σε κανα
μποτιλιάρισμα το αμάξι έκανε πολλούς δισταγμούς παρόμοιους με τους δικού σου. Φίλε τράβα χειρόφρενο, βάλε 3η μέσα και ξεκίνα, αν δε σου σβήσει πήγαινε αλλαξέ τον να τελειώνεις. Και ξέρεις γιατί το λέω αυτό? Γιατί το έχουμε ξεφτιλίσει το θέμα με τη μετάδοση και κυρίως αυτό του δίσκου-πλατώ.Τόσα χρόνια το αμάξι μου έκανε τα δικά του κουσούρια και καμώματα και γω έλεγα, εντάξει μωρέ έχει παλιώσει αυτό φταίει, αφού ο δίσκος δεν πατινάρει. Έλα όμως που είχα φάει ολόκληρο το πλατώ. Άλλαξα το σετάκι πρώτη φορά μετά το 1989!!! Νομίζω οτι οδηγώ καινούριο αμάξι τώρα. Βγήκα Αττική και κατέβασε η πέμπτη χωρίς να σπάσω 3η,4η 190χλμ και πήγαινε για 200. Είχα να τα δω πολλά χρόνια αυτά τα χιλιόμετρα στο κοντέρ.