Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Σκορτσαρισματα Κατα Την Επιταχυνση Με Λιγες Στροφες
  #13  
Παλιά 30-05-06, 15:28
fanis81 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2006
Μοντέλο: ΕΕ 90
Περιοχή: Στην μαμά πατρίδα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
fanis81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Σκορτσαρισματα Κατα Την Επιταχυνση Με Λιγες Στροφες

Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ με ένα ΕΕ90.
Θα σου πω ακριβώς που οφειλόταν και πως το έφτιαξα (κατά τύχη) για να κοιτάξεις αν είναι κάτι αντίστοιχο.
Κάθε βενζινοκινητήρας είναι κατασκευασμένος και ρυθμισμένος ώστε να κάνει Exhaust Gas Re-circulation (Ανακυκλοφορία Καυσαερίων). Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων HC, CO, NOx από τον ίδιο τον κινητήρα, πριν τον καταλύτη και την μείωση κατανάλωσης καυσίμου. Αυτό γίνεται είτε με μία βαλβίδα και αγωγό από την πολ.εξαγωγής στην αναρρόφηση είτε πιο απλά με τον χρονισμό των βαλβίδων και το τελικό της εξάτμισης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το corollaki μου το κάνει με το τελικό.
Στο τέλος του χρόνου εξαγωγής ανοίγουν και οι βαλβίδες εισαγωγής με αποτέλεσμα να παραμένουν λίγο ανοικτές όλες οι βαλβίδες. Στο τελικό της εξάτμισης τα διαφράγματα είναι αρκετά στενά ώστε να προλάβουν να ελευθερωθούν όλα τα καυσαέρια μα αποτέλεσμα να ανεβαίνει η πίεση στην εξαγωγή και όπως είναι φυσικό καυσαέρια να γυρίζουν στην πολλαπλή εισαγωγής όπου θα τα αναρροφήσει με φρέσκο μίγμα στον επόμενο κύκλο.
Στο δικό μου είχα ακριβώς ίδιο το πρόβλημα όπως το περιγράφεις. Το πρόβλημα είχε δημιουργηθεί γιατί είχαν σπάσει τα διαφράγματα στο τελικό με αποτέλεσμα να μην έχει σταθερή πίεση καυσαερίων στην εξαγωγή. Έτσι άλλοτε ο κινητήρας είχε αρκετό αέρα για να κάψει το καύσιμο κι άλλοτε είχε έλλειμα αφού η ποσότητα των καυσαερίων στον κύλινδρο ήταν μεγαλύτερη από την κανονική.
Τελικά, άλλαξα το τελικό και με την ευκαιρία έβαλα ένα ελευθέρας, αφού ήταν στο πρόγραμμα να μπει μια μπούκα. Ως δια μαγείας το πρόβλημα εξαφανίστηκε και κέρδισα λίγο σε επιδόσεις, όπως έιναι αναμενόμενο, αφού ο κύλινδρος άδειαζε εντελώς από καυσαέριο και γέμιζε μόνο με φρέσκο μίγμα. Τότε παρουσιάστηκε άλλο πρόβλημα που το αναφέρω απλώς για να καταλάβεις την δουλειά που κάνει το EGR. Όταν πήγα να μετρήσω καυσαέρια μήπως με επηρρέασε η αλλαγή είχαν παέι όλα στα ουράνια.
HC είχα 560ppm, πριν την αλλαγή 120ppm, με όριο 300ppm
CO είχα 5,2%, πριν την αλλαγή 0.7%, με όριο 3.0%
[Τα έχω κατεβάσει στα όρια τώρα, αλλά με τίποτα δεν μπορώ να πιάσω τις παλιές τιμές με το τελικό μαμά.]
Πριν αρχίσεις να ψάχνεις σοβαρότερες και ακριβότερες βλάβες που σου λένε έλεγξε το τελικό σου. Με σβηστό κινητήρα πέσε από κάτω και χτύπα το δυνατά με το χέρι. Αν ακούσεις μεταλλικό θόρυβο από μέσα σημαίνει ότι το καζανάκι σε έχει αφήσει, ανεξάρτητα το αν έχει τρυπήσει ή όχι.
Το δικό μου όταν το άλλαξα δεν είχε την παραμικρή τρύπα, αλλά έκανε σαν κουδουνίστρα! Το έκοψα και το άνοιξα και οι σωλήνες και τα διαφράγματα που έχει μέσα ήταν αλλού γι' αλλού.
Απάντηση με παράθεση