Η Η τελευταία έκδοση της εξατάχυτης Corolla που διατίθεται και αυτή -όπως και ο προκάτοχος της- με το "υποκοριστικό" G6, διαθέτει πληθώρα αλλαγών στο χώρο του κινητήρα, που άφησαν σχεδόν ανέπαφη την απόδοση ισχύος (109 ίπποι αντί για 110 της προηγούμενης έκδοσης), αλλά έχουν βελτιώσει σημαντικά την ωφέλιμη ροπή, η οποία τώρα παρουσιάζεται 1000 στροφές χαμηλότερα και διαθέτει 13 Nm επιπλέον. Σημαντικό ατού του βελτιωμένου κινητήρα, το οποίο απορρέει άμεσα από την τοποθέτηση συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, είναι η εξαιρετική ευστροφία. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το VVT-i της Toyota, λειτουργεί παντού, εξασφαλίζοντας γραμμική απόδοση, η οποία όταν συνδυαστεί με το τρομερά εύχρηστο και ιδανικά κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, κάνει τον κινητήρα να δείχνει πολύ δυνατότερος απ' ό,τι στην πραγματικότητα είναι. Επιπλέον, οι αλλαγές των ταχυτήτων, και εφ'όσον ο οδηγός θέλει να κινηθεί γρήγορα, γίνονται με μεγάλη ακρίβεια, εξασφαλίζοντας επιπροσθέτως τα αποθέματα ισχύος που χρειάζονται ανά πάσα στιγμή. Ο επιλογέας του κιβωτίου, θυμίζει πολύ πιο ακριβές κατασκευές, έχοντας μικρές αποστάσεις από σχέση σε σχέση, προτρέποντας τον οδηγό να κάνει συχνή χρήση του, ενώ ουσιαστικά κάτι τέτοιο δεν απαιτείται. Για του λόγου το αληθές, η Corolla G6, μπορεί να κινηθεί με 1η-3η-6η, χωρίς κανένα πρόβλημα, αφού η κλιμάκωση είναι αρκετά "πυκνή" και το μόνο που χρειάζεται είναι να ανεβαίνουν λίγο παραπάνω οι στροφές πριν την κάθε αλλαγή. Η ανάρτηση είναι δύο "κλικ" πιο σφιχτή από τις υπόλοιπες εκδόσεις, διατηρώντας τη γεωμετρία των παλαιότερων G6. Ο τρόπος με τον οποίο περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δεν μας επιτρέπει να τη χαρακτηρίσουμε σκληρή, αλλά ούτε και μαλακή, αφού οδηγός και επιβάτες, "νιώθουν" τις ανωμαλίες, χωρίς όμως να ενοχλούνται. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά καλή, αφού διαθέτει όλες τις απαιτούμενες -για την κατηγορία- ρυθμίσεις, αν και θα επιθυμούσαμε η πλευρική στήριξη να ανταποκρίνεται περισσότερο στις... απαιτήσεις της οδικής συμπεριφοράς. Το τιμόνι, πληροφορεί επαρκώς τον οδηγό σχετικά με την κατάσταση των κινητήριων τροχών, χωρίς όμως να διεκδικεί πρωτεία, όσον αφορά τη σαφήνεια του, ενώ επιπλέον, θα το θέλαμε και κοντύτερο αφού δεν ξεφεύγει από την οικογενειακή του... νοοτροπία, έχοντας 3,2 στροφές απ' άκρη σ' άκρη. Αυτό όμως είναι ένα χαρακτηριστικό που ο οδηγός της μικρομεσαίας Toyota θα το συνηθίσει σχετικά γρήγορα, αφού δεν προκαλεί ουσιώδεις παρενέργειες.
|