Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 25-05-06, 18:49
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ηρακλη η βαλβολινη που ειχα ηταν Α.Τ. αγνωστου ταυτοτητας ο μηχανικος μου αφησε ενα μισοαδιο μπουκαλακη τις τογιοτα μεσα στο αυτ/το οτι και καλα εβαλε απο αυτη μπορει και να εβαλε αλλα μετα που τον γνωρισα καλυτερα εχω πολλες αμφιβολιες...
αυτο που εβαλα τωρα ειναι της LIQUI MOLY ημησυνθετικο περιεχη γραφητη και προσθετο MoS2 ειναι ε ξ ε ρ ε τ ι κ ο με τις πρωτες βολτες το κιβωτιο ηταν αλλο πραγμα βουτυρο που λες και εσυ μονο στην αλλαγη για 2ρα σκαλωνε λιγο αλλα καμια σχεση με πριν και για αυτο το σκαλωμα εβαλα μοτορ κοουτ αλλα καμια διαφορα μπορει να ειναι νωρις η να εχει προβλημα το συχρονιζε τι να σου πω παντος διαφορα δεν ειδα.
οσο για το πως εβαλα το προσθετο αδιασαμε λιγο βαλβολινη βαλαμε το μοτοορ κοουτ γεμισαμε παλι με βαλβοληνη και τελος.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση