Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: φοραει τον ίδιο κινητήρα το προ facelift με το καινούργι
  #46  
Παλιά 25-05-06, 15:18
Mark Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-12-2004
Μοντέλο: Clio 3 1.2T
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 258
Mark είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: φοραει τον ίδιο κινητήρα το προ facelift με το καινούργι

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Mark";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
[...] Άρα ποτέ δε θα μάθουμε αν έχει διαφορά στις επιδόσεις το Sedan με τις 3θυρες/5θυρες (και λόγω βάρους, και λόγω Ιαπωνικής κατασκευής ίσως). Φυσικά αυτό που λέω ισχύει μόνο για τους 4Τ, για τα άλλα περιοδικά δεν ξέρω.
Αυτό με το θέμα της Ιαπωνικής κατασκευής σε τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις; Εννοώ, πως δικαιολογείται μια διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ Ιαπωνικών και μη Corolla; Δηλαδή εγώ που έχω Ιαπωνικό Ε12 είμαι πιο γρήγορος ή πιο αργός από ΕυρωπαΙκής κατασκευής Ε12 και γιατί;
Δεν είπα ότι είναι στάνταρ αυτό, απλά σε ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο άλλης μάρκας έχω διαπιστώσει ότι ισχύει. Και εξηγούμαι. Civic περασμένης γενιάς(πλεον) : Sedan (Made in Japan) 1.4 και 1.6 είχαν 0-100 11,2 και 10,3 αντίστοιχα. Τα 5θυρα (Made in England) είχαν τα 1.4 και 1.6 0-100 12,8 και 11,2. Δηλαδή το 1.65θυρο ήταν σχεδόν το ίδιο με το 1.4 Sedan με αποκορύφωμα το χρόνο για το 0-160 : 34,1" και τα 2, και διαφορά στην τελική μόνο 2 χλμ υπέρ του 1.6. Επειδή έτυχε να έχουμε στην οικογένεια ταυτόχρονα και την Corolla 1.4 και το Civic το 1.5 5θυρο, μπορώ να πω ότι όντως δεν είχαν και τρελή διαφορά μεταξύ τους. Απλά το Honda ήταν πιο "ροπάτο" από χαμηλά. Οι αριθμοί που αναφέρω, προέρχονται από τους 4Τροχούς. Λοιπόν δε λέω ότι και στην κορόλλα στανταρ παίζει τέτοια διαφορά, απλά λέω ότι το συγκεκριμένο περιοδικό δεν πρέπει να έχει μετρήσει ξεχωριστά τον κάθε τύπο αμαξώματος, να δουμε αν υπάρχουν διαφορές (λόγω βάρους περισσότερο, και λιγότερο προελεύσεως).
Απάντηση με παράθεση