Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 24-05-06, 15:44
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το μοτορ κοτε στο δικο μου σασμαν δεν ειδα διαφορα την μεγαλη διαφορα την εκανε η βαλβολινη.MARMEL και ηρακλη οι αλλαγες γινοντε και χωρις να αφησεις το γκαζ ο φιλος με ενα vti στις κοντρες ετσι κανει και κανει συχνα .εγω το δοκιμασα 2-3 φορες απο περιεργια, γινετε και το αυτ/το πετιετε μπροστα σαν σφαιρα αλλα οι καταπονησεις σιγουρα ειναι μεγαλες .αν το κανει καποιος συχνα σιγουρα στο τελος θα το πληρωση. για πια στιγμη γινοντε οι αλλαγες εξαρτατε απο το αυτ/το δλδ απο την καμπυλη αποδοσεις στα 20ν ειναι δυσκολο να αλλαξεις την ταχυτιτα περιμενοντας να αιστανθης την καμπηλη παρει την κατιουσα γιατι μεχρι να το καταλαβης χτιπησε κοφτη και στα τς ετσι πρεπει να ειναι.πολλες φορες μου εχει χτιπιση κοφτη σε κοντρα για αυτο το λογο.σε εμας ειναι must το σουηφτ λαιτ .
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση