Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Euripides";p="
Στο δικό μου κινητήρα, η μαμά τάπα είναι μαγνητική. Το ίδιο και του κιβωτίου και του διαφορικού. Θεωρώ απίθανο να μην είναι στους νεότερους κινητήρες.
|
Σε σασμαν και διαφορικα ακομα και του 1970 (ΚΕ30) οι ταπες σασμαν και διαφορικου
ειχαν μαγνητη στο κεντρο.
Στις ταπες λαδιου του κινητητρα, αν και δεν ειχαν μαγνήτη, υπηρχε μια τρυπα ναααααα, οποιος θελει βαζει εντος ενα μαγνητη κυλινδρικο, και τον κολλαει , τιποτα δυσκολο.