Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 22-05-06, 09:56
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Euripides";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο δικό μου κινητήρα, η μαμά τάπα είναι μαγνητική. Το ίδιο και του κιβωτίου και του διαφορικού. Θεωρώ απίθανο να μην είναι στους νεότερους κινητήρες.
Σε σασμαν και διαφορικα ακομα και του 1970 (ΚΕ30) οι ταπες σασμαν και διαφορικου ειχαν μαγνητη στο κεντρο.
Στις ταπες λαδιου του κινητητρα, αν και δεν ειχαν μαγνήτη, υπηρχε μια τρυπα ναααααα, οποιος θελει βαζει εντος ενα μαγνητη κυλινδρικο, και τον κολλαει , τιποτα δυσκολο.
Απάντηση με παράθεση