Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pagalo";p="
Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και η διαφορά βάρους των ελαστικών-τροχών με τα πιο ελαφριά να έχουν καλύτερες επιδόσεις.
Μια ερώτηση όμως. Αν έχω διάσταση 185/70-13 (διάμετρος 590χιλ.) με σιδερένια ζάντα και πάω σε 205/50-15 (διάμετρος 586χιλ) με αλουμινίου τι θα γινει????
Λογικά το δεύτερο θα έχει μικρότερο βάρος από το πρώτο. Θα έχει όμως μικρότερη διάμετρο και βάρος οπότε καλύτερη επιτάχυνση και μικρότερη τελική? Ή η τελική δε θα μεταβλιθεί ιδιαιτερα λόγω μικρότερης μάζας? Ή λόγω μεγαλύτερου πέλματος θα είναι κατα πολύ χειρότερο ασχέτως μικρότερης μάζας???
ΟΕΟ????? question question
|
Η διαφορα στις σχεσεις ειναι μικρη(589-586).Τωρα, παιζει ρολο το κατα ποσο πιο ελαφρυα απο την σιδερενια,θα ειναι η αλουμινιου.Συνηθως η εργοστασιακες αλουμινιου δεν ειναι πολυ ελαφρυες.Σιγουρα το φαρδυ ελαστικο εχει πιο μεγαλες τριβες κυλισης και πιο πολλες αεροδυναμικες αντιστασεις,οποτε πιστευω η χασουρα θα γινεται αισθητη μετα τα 120 και πολυ αισσθητη μετα τα 160.Ενας παραγοντας ομως,που ειμαι σιγουρος οτι κανενας σας δεν το εψαξε ποτε(ουτε εγω το ηξερα,μεχρι να το μαθω)ειναι ΚΑΙ το βαρος του ελαστικου,καθως η πιο πολλοι ψαχνουν την πιο ελαφρυα ζαντα. Σας πληροφορω λοιπον οτι με την ηλεκτρονικη ζυγαρια της συζυγου ανα χειρας πηγα σε φιλο λαστιχα και βρηκα μεχρι και 2 κιλα διαφορα σε ελαστικα των ιδιων διαστασεων,συνολο 8 κιλα στην τετραδα μη αναρτωμενης μαζας με σημαντικα ωφελη στην λειτουργια της αναρτησης.