Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Διαφορές σε Κόντρες
  #57  
Παλιά 15-05-06, 21:27
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Διαφορές σε Κόντρες

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
οσο αυξάνει η διαμετρος της ζαντας τοσο δυσκολευεται να τη γυρισει το μοτερ επειδη η δυναμη του εφαρμοζεται στο κεντρο της και οχι στην περιφερεια της.
Απο τα λιγα που θυμαμαι απο το σχολειο(περασαν και κατι χρονια )οσο πιο μεγαλη ειναι η ακτινα περιστροφης ενος σωματος τοσο πιο μεγαλη η αδρανεια, λογικο ειναι( με τις ιδιες σχεσεις ομως)μια 18"ζαντα να θελει πιο μεγαλη ροπη για να γυρισει απο οτι μια 13", χωρις να ειναι δικαιολογια για τον Νικο. Οταν βαλεις 195-55-15(50 μην βαλεις, ειναι μ@λ@κι@, μην το ξεφτυλισεις κιολας) ο δημητρης σε περιμενει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση