Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #11  
Παλιά 10-05-06, 06:13
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
λεον 74 για τις κοντρες αν δεν παιζει ρολο η διαμετρο του ελαστικου(και η παλαιοτιτα και η ποιοτητα) σε μια κοντρα που η διαφορα παιζετε σε 0,2-0,3 δευτ. τι να πω μιλαμε για 8-9%- στην ακτινα του τροχου .(τα λατιχα τα δικα μου τα πηρα 210ε και ο τζισ αν θυμαμε καλα 600ε )
Άλλο η παλαιότητα και η ποιότητα και άλλη διάμετρος. Γιατί εσύ για διάμετρο μίλησες και γι'αυτό σου απάντησα. Και δεν μίλησα για την εκκίνηση, αλλά για τις υψηλές ταχύτητες. Για εξήγα μου λοιπόν, πώς η διάμετρος του ελαστικού επηρεάζει την επιτάχυνση, π.χ. με δευτέρα πάνω από τα 70, να το καταλάβω δηλαδή.

Και το δεύτερο που θέλω να μου εξηγήσεις: Πώς είναι δυνατόν με το ίδιο βάρος οχήματος ένα 160άρι μοτέρ να πάρει ένα 190άρι? Και μην ακούω μαμακίες, του στυλ τόσο βγάζει το ένα στους τροχούς και τόσο το άλλο... αυτά είναι ιστορίες για φαλακρά παπάκια! Αυτά τα λένε οι δυναμομετράδες γιατί δεν ξέρουν πώς να δουλεύουν τα δυναμόμετρά τους (υπόψην- δουλεύω με δυναμόμετρο κάθε μέρα).

Και μην αρχίσουμε τις ιστορίες για καμπύλες ροπής... εγώ το εξήγησα το θέμα εδώ http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=2046, και σου λέω ότι ο 2ΖΖGE έχει πιο γεμάτη καμπύλη ροπής από τον 4AGE (Βασικά ο 2ΖΖGE έχει την πιο γεμάτη καμπύλη ροπής από οποιοδήποτε ατμοσφαρικό μοτέρ που ξέρω μέχρι τα 1800 κυβικά).
Απάντηση με παράθεση