kosma μπορει να εχεις δικιο αλλα εχω κανει 2 κοντρες με ts την μια εχασα με 2 καροτσες και την αλλη κερδισα 1,5 και η διαφορα εκτος του οδηγου ηταν το φιλτρο γιαυτο γινετε ολη η κουβεντα .
τελοσ παντον η γνωμη μου συνοψηζωντας ειναι η εξεις η TS πανω απο 120 διχνει πιο δυνατη και στις δυο κοντρες που εκανα με το δικο μου οπως ειναι στημενω τωρα και εξηγουμε το δικο μου εχει 5ρι 1τη 70 2ρα 120 3τη 150 4 220 οποτε για ενα αυτ/το που τα δηνει ολα ψηλα αυτο ειναι πολυ μιων και το 2ρο οτι οι ροδες που εχω ειναι με μεγαλη διαμετρο καλο για την 1τη ταχυτητα αλλα χαλια για ολες τις υπολιπες .
για μενα αντικημενηκη κοντρα θα ηταν ts μαμα με καρινα μαυροκαπακη μαμα, με εξαρι και τα σωστα λαστιχα ο λογος να ειναι καρινα ειναι για το βαρος το αποτελεσμα εκεινο θα ειναι αληθηνο για τα 2 μοτερ
Y.Γ.
θεσ να σου πω και το αποτελεσμα απο τωρα
και για τα καυσαερια που εγινε καποια κουβεντα σημερα τα μετρισα HC 8 ,CO 0,010 ρελαντι και στις 2500 HC 8,CO 0,080 λ 1,00
τα ορια ρελαντι HC 120 και CO 0,500
και στις 2,500 HC 100 και CO 0,300 λ 0,97-1,03
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες
http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...