Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
Παιδια σημερα το αμαξι μου εκανε 2 φορες το εξης κουφο..
Καταρχας να πω οτι και στις 2 περιπτωσεις ειχα κανει διαδρομη αρκετη ωστε να ζεσταθει σωστα ο κινητηρας, το ειχα σβησει για 15 λεπτα για να κανω μια δουλιτσα και μετα το ξαναπηρα..Οταν λοιπον το ξαναπηρα ο δεικτης της θερμοκρασιας νερου ηταν 3-4 χιλιοστα πιο κατω απο το κανονικο και ενω ειχα 3500-4000σαλ πατησα λιγο παραπανω γκαζι,οχι τερμα απλα λιγο παραπανω για να επιταχυνω και το αμαξι κωλοσε και εκοβε αντι να φευγει,σαν να ειχα μεινει απο βενζινη πχ και επισης ψιλοεσκαγε η εξατμιση(οπως οταν κοβεις) και εκανε σαν να μπερδευε..Επισης να πω οτι οσην ωρα γινοταν αυτο(4-5 δευτερολεπτα) το νορμαλ κλακ-κλακ των βαλβιδων δεν ακουγοταν καθολου!Μετα απο 3-4 λεπτα που λογικα ζεσταθηκε εντελως εκανα πολλες δοκιμες και δεν το ξανακανε..Παντα εμπαινε σωστα το VVTi και εφευγα!Τονιζω το εκανε μια το πρωι και μια το βραδυ μετα απο 15λεπτο σταματημα..
Κανονικα σε αυτη τη φαση ειναι που μπαινει το VVTi και το αμαξι παει καλυτερα αλλα εδω ειναι σαν να μπηκε(γιαυτο σταματησε το κλακ-κλακ απο τα καπελωτα) αλλα να εκοψε αντι να παει καλυτερα..Ξερω οτι το VVTi δεν μπαινει αν ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα δεν πιστευω οτι ηταν τοσο κρυος ωστε να μην μπει κι επισης απο το σταματημα του κλακ-κλακ καταλαβαινεις οτι γυρισε το γραναζι αρα μπηκε..Επισης να πω οτι αν το πατησω εντελως κρυο καμια μερα(πχ για να προλαβω κανενα φαναρι) δεν παρατηρω τετοιο κομπιασμα(προφανως δεν μπαινει καθολου το VVTi εκει)..
Τι λετε?Σορρυ για το μεγαλο ποστ!
|