Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p="
Μου εξηγείς σε παρακαλώ πολύ τον τύπο που χρησιμοποίησες και πώς εξισώνεις την ποσοστιαία διαφορά θερμοκρασίας με σχεδόν ανάλογη ποσοστιάια διαφορά στην ροπή;
|
Η σχέση που χρησιμοποίησα δείχνει τη μεταβολή της πυκνότητας του αέρα με τη θερμοκρασία. Δηλαδή στους 9 κελσίου, ο αέρας είναι κατά ~5% πιο πυκνός από ότι στους 22. Αρα για τον ίδιο όγκο (τον όγκο εμβολισμού δηλαδή), η μάζα του αέρα είναι κατά ~5% πιο μεγάλη. Αυτό σημαίνει ότι στον κινητήρα μπαίνει και 5% περισσότερο οξυγόνο και άρα (αφού ο κινητήρας μετράει το καύσιμο με βάση τον αέρα που μπαίνει) μπορεί να μπει και κατά 5% περισσότερο καύσιμο. Αρα η τελική σου ροπή (ή ισχύς - δεν έχει διαφορά) είναι κατά 5% μεγαλύτερη.
Ετσι "φτιάχονται" τα διάφορα tests!