Θέμα: Ts Forum -4-
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #73  
Παλιά 09-04-06, 03:43
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μου εξηγείς σε παρακαλώ πολύ τον τύπο που χρησιμοποίησες και πώς εξισώνεις την ποσοστιαία διαφορά θερμοκρασίας με σχεδόν ανάλογη ποσοστιάια διαφορά στην ροπή;
Η σχέση που χρησιμοποίησα δείχνει τη μεταβολή της πυκνότητας του αέρα με τη θερμοκρασία. Δηλαδή στους 9 κελσίου, ο αέρας είναι κατά ~5% πιο πυκνός από ότι στους 22. Αρα για τον ίδιο όγκο (τον όγκο εμβολισμού δηλαδή), η μάζα του αέρα είναι κατά ~5% πιο μεγάλη. Αυτό σημαίνει ότι στον κινητήρα μπαίνει και 5% περισσότερο οξυγόνο και άρα (αφού ο κινητήρας μετράει το καύσιμο με βάση τον αέρα που μπαίνει) μπορεί να μπει και κατά 5% περισσότερο καύσιμο. Αρα η τελική σου ροπή (ή ισχύς - δεν έχει διαφορά) είναι κατά 5% μεγαλύτερη.

Ετσι "φτιάχονται" τα διάφορα tests!
Απάντηση με παράθεση