Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DjBac";p="41213
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavleouras";p="41199
Τεχνολογικό θάυμα είναι να βγάζεις 240 ατμοσφαιρικά άλογα από 2000 κυβικά και το αμάξι να κρατάει ρελαντί, να βγάζει κάρτα καυσαερίων και να χτυπάει 9αρες
|
Βλέπε S2000, του οποίου το μοτέρ μέχρι και πριν 2 χρόνια ήταν το πρώτο ατμοσφαιρικό μοτέρ μαζικής παραγωγής στον κόσμο σε κατάταξη!! Αναλογία 120 ίπποι/ 1000 κυβικά εκατοστά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!! Μετά τη θέση του πήρε το μοτέρ της τελευταίας Μ5!
|
Τα πρωτα S2000 ειχαν προβλημα με το σασμαν τους και κοστιζε περιπου 4000Ε καινουργιο.Καρτα καυσαεριου την βγαζουν αν σε καποιες συγκεκριμενες στροφες δεν βαζει παραπανω απο τοσα καυσαερια που εχουν οριστει.Γιατι ολα τα δυνατα(μαμα)αυτοκινητα και μηχανες "χωλενουν"στις συγκεκριμενες στροφες???Οποιος το βρει κερδιζει!