Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO";p="41150
Όλο λέμε για το Golf GT και εχουμε τρελαθει με την 'τεχνολογία' που διαθετει κτλ κτλ! Ποια τεχνολογια ρε παιδια? Το οτι του βαλανε πανω Turbo και Compressor για να βγάλει τα αλογα και τη ροπη ειναι τεχνολογία?Δηλαδη και το Smart FourFour Brabus με τα 177 άλογα απο 1500cc κινητηρα μόνο με turbo ειναι κι αυτο ενα τεχνολογικό θαύμα! Κυκλοφορει τοσο καιρο αλλα δεν μας εκανε και τοσο εντυπωση!Για μενα τεχνολογια ειναι να κανεις ενα κινητηρα 2000cc να βγαλει 300 ατμοσφαιρικα άλογα (βλεπε τον κινητηρα του IS200 που χρησιμοποιει η Corolla στο Super 2000) και αλλα τετοια που δεν τα κανει η ΤΟΥΟΤΑ μονο! Αν πάλι μιλησουμε για κινητηρες Turbo και τεχνολογια μαζι ας πουμε για τον Mivec του ΕVO η την μικρογραφία του στο Colt CZT!
Oi ανθρωποι στην VW έχουν πιάσει το νόημα και σου λενε αντι να τα τουμπανιαζουν καπου έξω ας τους το δωσουμε εμεις να παρουμε και τα λεφτα! Πήραν εναν FSI και του χώσανε πανω της παναγιας τα ματια για να ειναι και λιγο πιο αξιόπιστο απο ενα απλο Turbo και το εβγαλαν στην παραγωγη. Όσο για το ποσο κανει, και την δικια μου Corolla αν ήθελα να την φτάσω τοσα αλογα αφηντας την 1400 τοσο θα μου στοιχιζε στο τελος μπορει και παραπανω!Οποτε το παιρνεις ετοιμο και ησυχαζεις και εχεις και εγγυησεις κτλ!
|
Συμφωνώ. Το να βγάλεις 170 άλογα από 1400 κυβικά με τούρμπο είναι εύκολο. Το να τα βγάλεις και να είναι αξιοποιήσημα χωρίς πολλά ξεσπάσματα είναι δύκολο. Το να τα βγάλεις αξιόπιστα είναι ακόμη πιο δύσκολο. Η VW από ότι φαίνετει έχει πετύχει το 2ο και μένει να δούμε αν θα πετύχει το 3ο. Το ότι έχει τούρμπο και κομπρέσορα σημαίνει ότι συνδιάζει τεχνολογίες και κάνει ακόμη πιο σημαντικό το εγχείρημα. Τίποτα όμως από όλα αυτά δεν την κατατάσει στα τεχνολογικό θαύματα. Απλά και μόνο γιατί σχεδόν ΟΛΕΣ οι εταιρίες αν θέλουν βγάζουν ένα τέτοιο αμάξι. Τεχνολογικό θάυμα είναι να βγάζεις 240 ατμοσφαιρικά άλογα από 2000 κυβικά και το αμάξι να κρατάει ρελαντί, να βγάζει κάρτα καυσαερίων και να χτυπάει 9αρες