Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pagalo";p="
Σκέφτομαι και εγώ για λάστιχα. (195/60-14) Τα Ποτενζα λένε ότι δε ζεσταίνονται γρήγορα και αυτό έχει σα συνέπεια να γλιστράνε. (Στην πολη πως πας με κρυα λάστιχα???)
Και μια χαζή ερώτηση...
Πως ζεσταινεις τα λάστιχα χωρίς να πλακώνεσαι στα σπινιαρισματα και τα burn out???
|
λοιπόν για τα λάστιχα.έχω ήδη 55000 χιλ και δεν σκοπεύω να τα αλλαξω πριν τον Ιουνιο.το POTENZA RE720 είναι βεντούζα.εκεί που γλιστράει είναι στη γλίτσα (περισσότερο από τα άλλα λάστιχα όπως michelin ).Αν και έχω βάλει τα φρένα του 20ν
τα οποία είναι πολύ πιο δυνατά μπροστά τα λάστιχα είναι πολύ καλά.Στην περιοχη που μενω είναι όλο κατηφορες και ανηφορες.για να βγω προς κεντρικό δρόμο διανύω μια απόσταση περίπου 100 μετρα σχεδόν ρελαντί.στον κεντρικό το χειμώνα που μας περασε αναγκάστικα να φρενάρω και όταν λέω φρενάρω εννοώ φρενάρισμα πανικού.το λάστιχο δεν γλίστρισε καθόλου.αν διαβάσεις και παραπάνω
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από IVEHIN";p="
Eγω παλι φορουσα michelen pilot exalto και εμεινα κατευχαριστημενος.
Τωρα που αλλαξα εβαλα michelen pilot exalto 2 v 84 γιατι τα 1 καταργηθηκαν και ενθουσιαστηκα ακομα πιο πολυ.
Μετα απο 2,3 στροφες που ζεσταινονται κολανε κατω.
Το μονο κακο ειναι οτι επειδη κολανε κατω και σιγα σιγα που τα μαθαινα εμπαινα με λιγο πιο πολλα στις στροφες με αποτελεσμα να καψω και για 2η φορα τα τακακια μου στην παρνηθα.
Επισης ειμαι της αποψης οτι τα ελαστικα ειναι ενα απο τα λιγα πραγματα που δεν πρεπει να λυπομαστε τα λεφτα και αυτο γιατι και καλυτερη ασφαλεια μας προσφερουν και τα αποτελεσματα τους φαινοντε αμεσως.
|
θα δεις ότι και michelιn να βάλεις πάλι ζέσταμα θέλει.απλά ζεσταίνεται πιο γρήγορα.
Είναι δική σου επιλογή το τι ελαστικά θα διαλέξεις ανάλογα πως έχεις στήσει το αυτοκίνητό σου και ανάλογα τις προτιμήσεις σου.ένα λάστιχο σε δύο ίδια αυτοκίνητα με διαφορετική ανάρτηση έχει τελείως διαφορετική συμπεριφορά.
όπως και από κάποιους που έχω διαβάσει εδώ μέσα για τα POTENZA RE720 δεν μπορώ να καταλάβω πως όταν καίνε ένα λάστοιχο περιμένουν με burn out αμέσως μετά να είναι όπως ήταν καινούριο!!!!Στην φόρμουλα 1 τότε γιατί όταν αρχίζουν και φθείρονται τα ελαστικά (τα οποία έχουν και μία πυρινική (Φάνη σου έκλεψα την ατάκα) γόμα) βγαίνουν στα πιτ και αλλάζουν και δεν συνεχίζουν έτσι?ή γιατί για να τα ζεστάνουν δεν κάνουν σβούρες?εμείς είμαστε οι έξυπνοι δηλαδή και μόλις ανεβάσει λίγη θερμοκρασία το μοτερ μας κάνουμε μια θεαματική εκκίνηση στο φανάρι και πιστεύουμε ότι τα λάστοιχα έχουν ζεσταθεί?
Συγνώμη για το μεγάλο ποστ και για την <<επίθεση>> αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε λίγο πιο λογικά.οδηγήστε και κανένα αυτοκίνητο 25 ετίας με μικρό πέλμα που να φοράει ελαστικά μάρκα με έκαψες ή το πιο φθηνό μοντέλο και μετά πείτε μου εάν το
POTENZA όντως γλιστράει τόσο πολύ.