το προβλημα της αναξιοπιστιας των golf εχει να κανει με το συνολο των ζημιων που εχουν βγαλει. εχουν προβληματα ηλεκτρικα αρκετα, αρκετα σασμαν εσπασαν, ΟΛΑ τα δισκοφρενα τους εχουν πατουρα 2 χιλιοστα απο τα 15000 χιλιομετρα ειτε το οδηγαει γυναικα ειτε αντρας. (παρακολουθω κατι γειτονες

) και καινε σχετικα γρηγορα λαδια. δεν παυει να ειναι ενα καλο(σχετικα ) αμαξι και να ειναι αρκετα στριφτερο πραγμα που ζηλευουν αρκετα ιαπωνικα μοντελα.
ηθελα να παρω και γω γκολφ 4. ολο το πατωμα ξερετε απο ποιο γολφ ειναι? απο το γολφ 2 ολο ιδιο ψαλιδια σαι κτλ. το οποιο το 2 ειναι βασισμενο στο 1. οχι οτι δεν γινοντε σε ιαπωνικα αυτα αλλα τα εμαθα ολα απο πρωτο χερι μιας και ο αδερφος μου ειχε τουμπανο golf g60 και εκατσε και μου εδειξε μερικα προβληματακια τους και αλλαξα πατριδα που λενε. το καπακι του κινητηρα στο γκολφ 4 ειναι ολοιδιο με το γκλοφ 2. μην κοιτατε που εχουν βαλει πλαστικα απο πανω. σιγα μην κατσουν ανα αλαξουν το καλουπι.
πουλαει ομως. ο λογος?