Το ότι η VW είναι αξιόπιστη εταιρία να το πείτε σε έναν φίλο μου που το polo της μανας του (το οδηγούσε σχεδόν μόνο αυτή) του έκαιγε λαδάκι από τα 80.000 χλμ. Αλλαξε κινητήρα (υποτίθεται ότι ο μεταχειρισμένος που έβαλε είχε 20.000 xlm) και τώρα μετά από άλλα 20.000 άλλαξε πολλαπλή εισαγωγής. Να μη μιλήσω για τις αντλίες που έχει αλλάξει.
Το ότι τρίζει το ταμπλό σε ένα αμάξι δε λογίζεται στην αξιοπιστία γιατί απλά... δεν μένεις από ταμπλό

Αυτά είναι ποιότητα συναρμολόγησης και υλικών. Το δικό μου corolla έχει τώρα 130.000, όποιος μπαίνει μέσα μου λεει πως το σκίζεις έτσι και δεν το λυπάσαι. Και δεν έχει κάνει κιχ και ο κινητήρας ακούγεται σαν καινούριος. Το άλλο corolla που έχω έχει κάνει 250.000 και έχει μόνο διαρροη λαδιού, δεν το καίει (αυτού βέβαια ο κινητήρας δεν ακούγεται σαν καινούριος). Όχι ότι δεν μπορεί ένα VW να είναι στην ίδια κατάσταση μετά από τόσα χιλιόμετρα αλλά μιλάμε για ένα μεγάλο δείγμα.