Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Υπερπληρωση
  #3  
Παλιά 27-03-06, 23:34
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 852
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Υπερπληρωση

και επειδη σε αυτον τον κοσμο τιποτα δεν ειναι ροδινα εχουμε και τα
Μειονεκτηματα
Λογο της συμπιεσης ο αερας υπερθερμαινεται και διογκωνεται αλλα καθως η αναλογια των αεριων που τον σχηματιζουν δεν αλλαζει στον κυλινδρο θα εισαγεται μεγαλυτερος ογκος αερα αλλα με το ιδιο περιπου βαρος.Για να αντιμετωπισουμε αυτο το προβλημα χρησιμοποιουνται εναλλακτες θερμοτητας(ψυγεια) αερα/αερα τα γνωστα intercooler που ψυχουν τον πεπιεσμενο αερα πριν εισαχθει στον κινητηρα.Ετσι ο αερας διατηρει την ιδια πιεση αλλα ειναι πυκνοτερος δηλαδη στους κυλινδρους εισαγονται περισσοτερα γραμμαρια αερα,αρα οξυγονου,με αποτελεσμα να ύλοποιειται η τεχνητη αυξηση της χωριτικοτητας που ειναι ο στοχος της υπερπληρωσης.Προφανως αν η διαταξη εχει μελετεθει σωστα ετσι ωστε να επιτυγχανει την μεγιστη δυνατη αποδοση στις υψηλοτερες στροφες δεν χρειαζεται ρυθμιση.Ομως η μεγιστη ισχυ στους υπερπληρουμενους κινητηρες σημειωνεται στις μεσες-χαμηλες στροφες οποτε ειναι απολυτως απαραιτητο ενα συστημα ρυθμισης της πιεσης που συνυθως αξιοποιει βαλβιδες βαλβιδες με μηχανικο ή ηλεκτρομαγνητικο ελεγχο.
Οταν η πιεση του εισαγωμενου αερα ειναι υπερβολικη τοτε η βαλβιδα ανακουφισης ανοιγει αφηνοντας να εκφυγει μερος των καυσαεριων που κινουν τον στροβιλο μειωνοντας ετσι αμεσως την παροχη του συμπιεστη.Ομως αφου οι υπερπληρουμενοι κινητηρες προερχονται ουσιαστηκα απο πολυ πιο δυνατους με δεδομενο οτι το μπλοκ των κυλινδρων και η κεφαλη ειναι ουσιαστηκα τα ιδια με τον μοντελων μικροτερης ισχυος,το πρωτο βημα ειναι η προσαρμογη του συστηματος ψυξης με μεγαλυτερη χωριτικοτητα και ψυγειο μεγαλυτερων διαστασεων,ενδεχομενος με δυο φτερωτες(βιντιλατερ)ετσι ωστε να απαγαγετε καλυτερα η δημιουργημενη θερμοτητα.Στον θαλαμο του κινητηρα μπορει να υπαρχουν θερμικες ασπιδες λογω της υψηλης θερμοκρασιας που σημειωνεται στο στροβιλοσυμπιεστη.
Προσαρμογη γινετε και στο συστημα λιπανσης σε οτι αφορα τοσο την χωρητικοτητα οσο και την παροχη αλλα κυριως εν οψη της λειτουργιας του ως διαταξη απαγωγης θερμοτητας.Συνηθως εφαρμοζονται ακροφυσια που ψεκαζουν απο κατω λαδι την κεφαλι των εμβολων.Ειναι εξαλλου απαραιτητο το ψυγειο λαδιου που υπαρχει σχεδον σε ολα τα υπερτροφοδοτουμενα αυτοκινητα.Στο εσωτερικο του κινητηρα οι αλλαγες ειναι ουσιαστικες.Αλλαζουν βαλβιδες,εκκεντροφοροι,εμβολα,μερικες φορες και ο στροφαλος.Και αλλα στοιχεια χρειαζονται προσαρμογη στην μεγαλυτερη ισχυ του κινητηρα οπως ο συμπλεκτης,το κιβωτιο,διαφορικο τα φρενα κλπ.Οι αυτοκινητοβιομηχανιες προχωρουν στις αλλαγες αυτες εκμεταλλευομενες για περιορισμο του κοστους στοιχεια στοιχεια απο αυτοκινηταπου ειδη υπαρχουν στην παραγωγη τους αλλα σε υψηλοτερη κατηγορια
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση