Re: Ρελαντί
Εμενα πάντως μου κανει μεγαλη εντύπωση οταν βλέπω 2.000rpm ρελαντι σχεδόν κάθε φορα που η θερμοκρασια ειναι κάτω απο 10βαθμους κατα την κρυα εκκίνηση οταν σβίνει το τσοκ.
2.000 στροφες ειναι πολλές! αν και ζεσταμενο κραταει 800-900. παλι πολλές.
Σε TS όλα αυτα.
Αυτό με την βενζινη ρε παιδια ηθελα να το πω και ποιο παλια.
Εγω (που βάζω shell και σπανια BP) ειμαι ο μόνος που βρίσκει την V-Power ποιο οικονομική? Ειναι μεν ποιο ακριβη αλλα βγαζει ποιο πολλά χιλιόμετρα και καποτε που το ειχα μετρησει (πριν 1,5 χρονο) ειδα οτι με συμφερε η V-Power. Απο τότε δεν εχω ξαναβάλει απλη.
Απο την αλλη η Racing αν και καταλαβαίνω οτι δινει κατι παραπανω απο επιδοσεις (μόνο στο TS. σε αλλα αμάξια όχι (Mazda 6 1.8, Octavia 1.6)) μου βγαζει τα ιδια χιλιομετρα με την V-Power.
__________________
Wining Is Way Of Life
|