Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από popol@ros";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p="
Popol@re που είναι το περίεργο?Στις στοφές με 200+ πρώτο λόγο έχουν τα @@ σε αυτοκίνητα με διαφορές τύπου TS(με KW) -TypeR, με normal οδηγούς και όχι οδηγούς αγώνων που θα τα στρίψουν στο όριο σε αυτά τα km/h. Επίσης μην είσαι απόλυτος για τον ημιάκαμτο και τα διπλά ψαλίδια γιατί έχουμε δει εφαρμογές και των 2 να αντιστρέφουν την θεωρία  . Τέλος ο ημιάκαμπτος στο Corolla της C-one έκανε καλύτερο χρόνο από αρκετά βελτιωμένα Type-R σε στοφιλίκι (best motoring hot version Japanese Muscle)...
|
-οπως????
-περα απο την αποτελεσματικοτητα σε μια αναρτηση , κοιτα και τον παραγοντα αισθηση.... (που στην τελικη αυτο ειναι που μετραει)
-για το best motoring , θα ηθελα να δω τα specs των δυο αυτοκινητο και γιατι οχι το βιντεακι 
|
Σε γενικές γραμμές νομίζω ότι ο popol@ros δεν πρέπει να έχει πολύ άδικο. Βέβαια, δεν έχω οδηγήσει TypeR αλλά εμπιστεύομαι ανθρώπους που έχουν οδηγήσει.
Όμως, με μια άλλη ανάρτηση έρχεται κοντά. Εξακολουθεί όμως να έχει πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα. Θέλει όντως ψάξιμο και αν παίξεις με θολόμπαρες, αντιστρεπτικές και member brace τότε φτιάχνεις καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο. Να σημειώσουμε δε εδώ, ότι εξακολουθείς να είσαι χαμηλότερα σε τιμή κτήσης.
Όσον αφορά τις εφαρμογές ημιάκαμπτου και διπλων ψαλιδιών, γιατί ρωτάς Γιάννη; Δε γνωρίζεις ότι υπάρχουν εφαρμογές που αντιστρέφουν τον κανόνα; π.χ. παλιά Civic vti; ή Clio 182;