Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis";p="
Πιστευω πως η εξελιγμενη αναρτηση με το rebound-spring (δεν ξερω τι και πως ακριβως αλλα το διαφημιζανε) μαζι με το χαμηλωμενο αμαξωμα.. τις μπαρες θολων μπρος πισω... το ποιο αμεσο τιμονι με τις 3.1 στροφες και το εξελιγμενο κιβωτιο (που μαλλον κατα Jim192 φοραει μαμα το quickshift)... ολα αυτα μαμα...
|
Σίγουρα το κατι διαφορετικό εχει σε σχεσει με το δικό μας,αλλά αφου έβαλα το κουικ και αλλάξα ξανα στο flt διαπίστωσα οτι έχει διαφορα.Αρα δεν έχει quick! θολόμπαρα πίσω..δεν εχει.Θα την είχα δει..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από popol@ros";p="
θα σταθω μονο στην τελευταια φραση σου.......και θα πω οτι εκει ειναι η μαγκια της χοντα...... καταφερε και κατασκευασε ενα αυτοκινητο με σωστα σχεδιασμενο πλαισιο, μια σωστα ρυθμισμενη αναρτηση ετσι ωστε να μην χρειαζεται να βαλει ηλεκτρονικα πανω........ και κατα την ταπεινη μου αποψη , εκει ειναι η μαγκια.....να μπορει το αυτοκινητο να κατεβαζει τη δυναμη κατω και φυσικα να την αξιοποιει ο οδηγος χωρις να βασιζετε στον απο μηχανης θεο..........
|
Κοίταξε...είναι σίγουρα καλό αλλά αλλά μια ts δεν βασίζεται στον απο μηχανής θεό για να βαλει την δύναμη στο δρόμο όσο για να την βοηθήσει σε περίπτωση που παει να φυγει απο τον δρόμο(και ναι αμα το θες θα φύγει ποιό ευκολα απο το type-r).Γιατι μιλόντας για τον απο μηχανής θεό,να σου πώ το εξης απλό.Ναι το type εχει καλύτερο στήσιμο και μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης απο ένα ts μαμα και τα δυό.Στριβει καλύτερα (με το τιμόνι διχως αίσθηση)και χαρη στις μικρότερες κλισεις σου εμπνεει μεγαλύτερη ασφάλεια.Αλλά το άμα, και όταν,φύγει ποιός το εξετάζει?
Καθόμαστε και διαβάζουμε τα περιοδικά και γραφουν και γραφουν και...δεν απενεργοποιείται το tcs και δεν μπορείς να τοποθετηθεις στην στροφή κλπ.Ποιός τα κανει αυτα ρε φίλε?Τοποθετήσε εσυ στις στροφές με πλασαρίσματα και με τα 4?Το εκανα προχθες ενω κατεβαινα απο Καταρα με ενα Focus και το καταδιασκέδασα...Με την διαφορά οτι το επεδίωκα και περίμενα τις αντιδράσεις,ενώ είχα ορατότητα και χρησιμοιούσα τα 3/4 του δρόμου.Τι γίνεται οταν ερθει ξαφνικά?Θα σου πώ εγώ που πέτυχα σκύλο πανω στην στροφη με ενα primera...μια πανέμορφη σβούρα την ώρα που το "σπρώχνα"με τα μούτρα στη στροφή...Για αυτό ειναι τα ηλεκτρονικά "βοηθήματα"..να σε βοηθάνε.Δεν είπαμε να αναβοσβήνουν τρεις την ώρα για να στρίβεις,πράγμα που δεν το κάνει η corolla...ασε που για μας τους κοινους-κουλους μια χαρά είναι που είναι και μη απενεργοποιήσιμο.Αλλίως δοκίμασε ξαναδοκίμασε..ε δεν μπορει,καποια στιγμη θα γίνει...Στην πίστα χρόνους μπορεί να μη γραψαμε...αν δεν απατόμαι ήμουν κατα 1 sec ποιό αργός απο το type-r που ετρεχε εκεινη την μέρα,αλλά χωρίς κόπο το παίζαμε χεράδες...Μπαίναμε με τα όσα,μια το abs μια το tcs(Σε συνθήκες πίστας δούλευε συχνά) όπου και να στρίβαμε,έστριβε...Και τι έγινε που δεν κάναμε αναποδα δλδ και δεν "στηνόμασταν" στην στροφη...Μηπως δεν το απολάυσαμε?Μια χαρα την βρήκαμε...και λέμε ευτυχώς που μας βοηθάνε και στις καθημερινές μας μετακινίσεις!Στο δρόμο είναι θεμα ασφάλειας και όχι θέμα απόλαυσης και διασκέδασης...