Βασικά όπως ειπε και ο Πάνος (σε αυτή την ομολογουμένως καταπληκτική περιγραφή της κόντρας που έκανε), η ευχή και η κατάρα της TS είναι το lift. Έξω από το lift η TS είναι ένα απλό 120άλογο αμάξι.
Μη μιλάμε για βάρος γιατί και 1200 κιλά να είναι η TS μιλάμε ότι έχει 192 άλογα για να τα τραβήξει. Δεν είναι καθόλου θέμα βάρους η απόδοση τη TS. Όλη η μαγκιά είναι να μείνει μέσα στο lift κατά τις αλλαγές. Αν βγει έξω, αργεί και να ξαναμπεί... και εκεί γίνεται όλη η διαφορά.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα παράλληλου ή όχι αλλά το 20βάλβιδο απ'ότι φαίνεται έχει ροπή σε μεγάλο φάσμα των στροφών ενώ η TS αγκομαχάει για να μείνει στην περιοχή των στροφών που παράγουν "έργο".
Για μένα εκεί παίζει η μεγάλη διαφορά.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|