Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavleouras";p="36951
Πολύ καλό θέμα. Να σε ρωτήσω κάτι που το έχω πάντα απορία. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε κάνει μετατροπή στο αμάξι είτε αυτή αφορά μηχανικά είτε στο αμάξωμα. Θα ήθελα να χωρίσω τις μετατροπές σε δύο κατηγορίες. Σε αυτές που η ίδια η ΤΟΥΟΤΑ εφαρμόζει και σε αυτές που κάνουν εξωτερικά συνεργία. Στην πρώτη κατηγορία να βάλουμε τα Body Kit της ΤΟΥΟΤΑ, compressor αν υπήρχε και γενικά όλα αυτά που μια αντιπρωσωπία μπορεί να βάλει. Στη δευτερη κατηγορία να βάλουμε τα θηριώδη body kit που βάζουν από την καρακίτσος developments, τα τουρμπο, κλπ.
Ερώτηση : αν έχω κάνει τέτοια στο αμάξι μου και κάποιος με χτυπήσει η ασφαλιστική του με αποζημιώνει για τίποτε από αυτά ή μου φέρνει το αμάξι στην εργοστασιακή του κατάσταση.
|
Σε περιπτωση ατυχηματος η Ασφαλιστικη Εταιρια που καλειται να σε αποζημιωσει, υπωχρεουται να πληρωση την αποκατασταση των ζημιων του οχηματος στην ακριβως προ της συγκρουσης κατασταση. Εαν εσυ εχεις βαλει μια σιδερωστρα π.χ. στο οπισθιο καπο του οχηματος σου που δεν ειναι μαμα και την αγορασες χ € και ζημιωθηκε - εσπασε απο το ατυχημα πρεπει να σου την αντικαταστησουν με μια ιδια. Εαν ενας προφυλακτηρας σου ειναι πες πολυεστερικος φτιαχτος και φαινεται καθαρα απο τα υπολειματα που εχει αφησει μετα τη συγκρουση τοτε θα πρεπει να απαιτησεις την αποκατασταση του στην προ του ατυχηματος κατασταση. Βεβαια να προσεχεις οτι εισαι υποχρεωμενος απο τον νομο να κανεις το καθε τι δυνατον να επαναφερεις το οχημα σου στην προ του ατυχηματος κατασταση ελεγχωντας παντα της επισκευης να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη. Τι εννοω με αυτο: αναφερει οτι αποκαταστεις τις ζημιες σαν να ειναι να πληρωσεις εσυ τελικα το ποσο. Δεν βλεπουμε εναν προφυλακτηρα που εχουμε και κανει 100 € καινουργιος στην αντιπροσωπεια και εμεις παμε και βαζουμε εναν μεταχειρισμενο ή ακομα και καινουργιο που κανει 150 €. Τωρα θα μου πεις :"που να ξερω εγω τις τιμες που υπαρχουν εξω και ποσο ακριβως κανει το καθενα", η απαντηση σε αυτο ειναι οτι οταν πας σε δικο σου συνεργειο σημανει οτι τους εχεις εμπιστοσυνη......
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavleouras";p="36951
Ας υποθέσουμε ότι έχω ένα starlet και στην άδεια κυκλοφορίας γράφει ότι έχω τον κινητήρα 4Ε επάνω. Εγώ λοιπόν βγάζω τον 4E-FE που φοράει και του βάζω τον 4E-FTE. Φαινομενικά δεν υπάρχει τίποτα παράτυπο. Αν με τρακάρουν και ο κινητήρας καταστραφεί, ποιον κινητήρα θα μου βάλουν?
|
Κανονικα αυτον που ακριβως ειχες. Αλλα εαν δεν ειναι ο διος αριθμος με αυτον που αναγραφει η αδεια μπορει να εμφανιστουν προβληματα (ιδιως εαν φταις για το ατυχημα). Εδω μερικοι να προσεχετε παρακαλω, διοτι τα νερα ειναι θολα και επικινδυνα.
Εαν εσυ παρεις εγκριση απο το Μηχανολογικο και αναγραφει στην αδεια κυκλοφοριας σου οτι φορας τον ταδε κινητηρα τοτε δεν μασας πουθενα. Εαν τωρα δεν τον εχεις δηλωσει τον κινητηρα για τους χ λογους και γινει ενα ατυχημα στο οποιο δεν φταις και πρεπει να αποζημιωθεις και αναλαβει την ευθυνη και την αποζημιωση σου η αλλη Ασφαλιστικη εταιρια, τοτε εαν μπορεις να αποδειξεις οτι φορουσες τον ταδε κινητηρα π.χ. απο τον αριθμο του κινητηρα τοτε ειναι υποχρεωμενοι να σε πληρωσουν. Μπορουν να ψαξουν και να σου κανουν μανουρα για το εαν μπορεις να τον δηλωσεις ή οχι και γατι δεν τον δηλωσες αλλα παντα υπαρχουν σε μερικα απο αυτα τα θεματα δικαιολογιες. Ο νομος σου δινει περιθωριο νομιζω 20 μερες (δεν ειμαι σιγουρος) να βαλεις εναν κινητηρα και να τον "τεσταρεις " πριν τον δηλωσεις. οποτε εαν εσυ προσκομισεις χαρτι ή καποιο δικαιολογητικο οτι η τοποθετηση του εγινε το πολυ πριν πες 10 μερες , ενταξει στο Μηχανολογικο πηγαινες (εαν μπορουσες να τον δηλωσεις).
Εαν οχι (δλδ δεν μπορεις να τον δηλωσεις) τοτε τα πραγματα μπλεκουν.
Εαν φταις για ενα ατυχημα και ελεγξουν το καπο σου και δουν οτι ο κινητηρας που φορας δεν ειναι ο αναγραφομενος στην αδεια κυκλοφοριας σου και ελεγξουν απο το Μηχανολογικο οτι δεν μπορει κανονικα να δηλωθει στο αυτοκινητο σου, τοτε η Ασφαλιστικη εταιρια να επικαλεστει οτι αυτο το οχημα κυκλοφορει παρατυπα στους ελληνικους δρομους και συνεπως εφοσον δεν την ενημερωσες για τις αλλαγες που εχεις κανει για να παρεις απο αυτην εγκριση (σιγα μη σου εδινε) δεν σε καλυπτει ασφαλιστικα! Αυτο ομως συμβαινει μονο σε πολυ μεγαλες ζημιες, συνηθως με Σωματικες βλαβες, οπου ελεγχουν και τον ανεμο που επνεε κατα τη διαρκεια του ατυχηματος. Τωρα εαν εσυ εισαι δηλωμενος 1100cc και δει κανεις αρμοδιος στις φωτογραφειες του ατυχηματος ενα intercooler ΝΑ μεγαλο απο μπροστα τι θα πει:" ρε να και ενα γρηγορο 1100cc."
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavleouras";p="36951
Επίσης, αν έχω βάλει δικό μου τούρμπο και κατά το τρακάρισμα μου σπάσει μόνο ένα μέρος της μετατροπής τί γίνεται? Δηλαδή αν μου σπάσει το ιντερκούλερ ενώ όλα τα άλλα είναι οκ δεν παίρνω δραχμή?
|
πληρωνεσαι οτιδηποτε εχει ζημιωθει, ειτε αυτο λεγεται intercooler ειτε βιδα, ειτε φτερωτη κ.ο.κ.
Συμβουλη: οτι και να κανετε στο αμαξακι σας, π.χ. κατι πυροβολημενοι εδω μεσα που αναπαλαιωνουν σακαρακες τυπου ΚΕ30 που αξιζουν στην αγορα οσο μια απλη καινουργια φωτογραφικη μηχανη, 300 € δλδ, καλο ειναι να βγαζετε και καμμια φωτογραφια τι δουλειες εχετε κανει στο αμαξακι σας, τι εχετε βαλει, και εαν παρετε και καμμια πινακιδα ΦΙΛΠΑ καλα θατανε, διοτι ακουγεται λιγακι περιεργο στα δικαστηρια να εμφανιζεστε και να λετε: "Κυριε δικαστα μου το ΚΕ30 αξιζε προ του ατυχηματος 4000 €" Διοτι ειναι σιγουρο οτι θα πατε στα δικαστηρια.