Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0)
  #49  
Παλιά 09-02-06, 11:46
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Παρουσίαση TS - kombresor by Drive (0-100-0)

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Θωμας.Κ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν εχει σκαστρα....?Μπορω να πω(κατα 99% οχι με απολυτη σιγουρια) οτι εχει και κλειστου τυπου μαλιστα.Αν δεν εχει,τοτε γιατι η γερμανικη εταιρια θα το εβγαζε,για να βγαζει προβληματα ? ?Δεν το νομιζω..καθολου.Μολις γυρισα απο βολτα με τον κολλητο μου με to Gti..Δεν θα αγοραζα ts για τον απλουστατο λογο....οτι το γκολφ κατα μεσο ορο μ@μ@ει..(Θεμα προτεραιωτητων οπως ειπα και ειπατε)Πολλη ροπη και αρκεταααααα αλογααα..και τα χλμ μαζευονται στο "μπαμ".Το ταπερ εν κινηση δεν εχει ελπιδες.Στο φαναρι πανε σχεδον μαζι.Στην πιστα το ταπερ σκιζει.

Ανωμοια πραγματα..μπορει..ναι.Αρα το τουρμπο υπερτερει παντου και χανει μονο στην καταναλωση οπου και μονο υπερτερει..TFSI-Vvtl-i
Oταν οδηγησει κανεις Gti θα καταλαβει την διαφορα.Απλα καλυτερο-ποιο ακριβο κατα σχεδον 5000ευρο, αυτοκινητο.Δεν εχω καμμια σκεψη για αντιπαραθεση,παρα βλεπω αντικειμενικα και λογικα τα πραγματα.
Η ατμοσφαιρα εχει πολιτισμενη λειτουργεια.Πολλα αλογα απο ατμοσφαιρα θελουμε πολλα κυβικα και πολλα ..Σε χαμηλα κυβικα 1,4-2,0 η ατμοσφαιρα δεν προσφερει αλογα πολλα,μονο με την χρηση τουρμπο-κομπρεσσορα.Τα μοτερ του ταπερ και της ts ειναι διαμαντια αλλα δεν εχουν για μενα πολιτισμενη λειτουργεια (8000-9000rpms) χωρις ροπη. και επιδοσεις.
Φυσικά και έχει σκάστρα κλειστού τύπου.. είναι όπως το λες... και συμφωνώ σε όλα που έχεις γράψει!
Απάντηση με παράθεση