Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
βασιλη πρεπει να μπαινει αλλη διαμετρο σε υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα και αλλη σε ατμοσφαιρικο για τα ιδια κυβικα μιλαω παντα. οποτε εσυ που εισαι τουρμπο 1.3 ισως ειναι σωστα. δεν ξερω τι παιζει. παντως νομιζω οτι οι εξατμισαδες για να βαζουν σχεδον σε ολα τα εικοσαβαλβιδα 55-58 κααατι ξερουν. δεν εχει που δεν εχει ροπη χαμηλα αν του βαλεις 60 θα γινει σαν motocross.ολη η δυναμη θα καταληγει να ναι μονο στις ψηλες στροφες. και χαμηλα τι θα γινει για να ξυπνησει?οποτε μετα απο διαφορες κατασκευες που εχουν κανει εχουν καταληξει στη διαμετρο που λεω ετσι ωστε να μετριαστει η αποδοση του κινητηρα. για παραδειγμα το δικο μου οπως το βλεπω(σε σχεση με αλλα 20v που εχω οδηγησει) εχει δυναμη σε ολο το φασμα εως κοφτη. δλδ βλεπω οτι δινει συνεχεια παντου και λιγο καλυτερα ακομα μετα τις 5500. εχω αρκετα χαμηλα ομως και ευθυνεται ο παραλληλος. συνεπως δεν γινεται να βγαλεις την τελεια ακρη με αυτον τον κινητηρα διοτι δεν γινεται ποτε στην ελλαδα να οδηγησουμε το συγκεκριμενο μοτερ ολομαμα απο το εργοστασιο με εξατμιση εργοστασιου. και να την εχεις παρει ολη μαμα με το τροπετο, εστω 10 χιλιοστα να την κανεις κοντυτερη(γιατι οπως ειναι δεν νομιζω να μπαινει πουθενα) λογικα θα το χαλασεις.(σε σχεση με το εργοστασιο παντα.) εγω που πολυ καλα ξερεις οτι οδηγησα καραμαμα levin 20v μαυροκαπακο αυτοματο μοντ 99 στην κυπρο ΣΕΡΝΟΤΑΑΑΑΝΝ. δεν ξερω το γιατι αλλα τα εριξα οτι φταει το αυτοματο σασμαν
__________________
|