Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #251  
Παλιά 19-01-06, 15:36
Το avatar του χρήστη dbar
dbar Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή: Κιάτο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 182
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 261
dbar είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδή το έχει ο πατέρας σου θα σου πώ περισσότερα. Το αμάξι δεν κάνει κιχ και να φανταστείς ότι έχει μπροστά από το εργοστάσιο μπάρα θόλων τριών σημείων πράγμα που αυξάνει τα κρουτσου κρούτσου. Τον μόνο τριγμό που είχε ήταν το εξωτερικό κάλλυμα των υαλοκαθαριστίρων που φτιάχτηκε μετά από 3 επισκευές και κλήση της toyota hellas. Αλλά μιλάμε ακουγόταν πολύ δυνατά. Μην ξεχνάς ότι το αμάξι κοστίζει γύρω στα 33000 ενώ το δικό μας πολύ λιγότερο. Πάντως ρόλο πιστεύω ότι παίζει το γεγονός ότι όλοι οι αρμοί του ταμπλό είναι κλειστοί με ένα υλικό σαν σιλικόνη ενώ οι δικοί μας είναι κενοί.
Αντίστοιχη διαφορά έχω παρατηρήσει ανάμεσα στην Ε12 και στο (προηγούμενο) Yaris. Και το δικό μου Corolla έχει τριγμούς αλλά μετά από μερικές ώρες με το Yaris ξαναπήρα το Corolla και μου φάνηκε Mercedes.

Λογικό είναι, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το θέμα είναι γιατί να μου τρίζει το ταμπλό ενώ έχω δώσει 17000 ευρώ (τουλάχιστον). Ε, νομίζω ότι όλοι εδω μέσα την ίδια απορία έχουμε κι από ότι βλέπω, απάντηση δεν θα πάρουμε εύκολα :-)
__________________
E12 1.4 3D Sport (και καλά...) f/l
Απάντηση με παράθεση