Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Ε-12 1600cc κοντρα στον ανταγωνισμό...
  #17  
Παλιά 18-01-06, 13:48
spyros_45 Offline:
 
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 393
spyros_45 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ε-12 1600cc κοντρα στον ανταγωνισμό...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μετρήσεις αυτές υποθέτω οτι είναι του ams. Δεν μου λέει τίποτα το 0-100, εγώ θέλω να τη δω μπροστά και στα 0-120,0-140, εκεί που δουλεύει και η τρίτη ταχύτητα, δύναμη κυρίως της BMW. Πόσο μάλλον στα 0-1000μ. Επίσης η μέτρσηση στα 80-120 είναι αστεία...αποκλείεται να είναι με τρίτη ταχύτητα αυτό το νούμερο!
Μπορει το 0-100 να μην σου λέει τίποτα, αλλά μικρή διαφορά εχει από το 0-120 ή το 0-140. Ούτως ή άλλως αρκετα 1600cc για να δούν 100 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους χρειάζονται και την τρίτη ταχύτητα.
Πρέπει να γνωρίζεις οτι τα περιοδικά προσπαθούν να κάνουν μετρήσεις με όσο το δυνατό ίδιες συνθηκες. Έτσι είναι κατι σαν κανόνας ότι τα 60-100 μετρούνται με δευτέρα, ενω τα 80-120 με τρίτη ταχύτητα. Η δυνατότητα καλής συγκρισης χάνετε στα αυτοκίνητα με 6άρι σασμάν, αλλά δεν ξέρω ποίο από τα αυτοκίνητα του παραπάνω συγκριτικού έχουν. Όπώς και να έχει το τι "φόράει" κάθε αυτοκίνητο είναι ευχή, αλλά και κατάρα του (αλλάζει το βάρος, το εξάρι λόγω διαφορετικής κλιμάκωσης είναι πιο άμεσο, αλλα απαιτει μια αλλάγη παραπάνω κτλ κτλ.) Εγώ δεν ασχολούμαι με το τι έχει κάθε αυτοκίνητο και πως αυτο επηρεάζει θετικά ή αρνητικά τις επιδόσεις του. Εμένα με νοιάζει να δω αν αυτοκίνητα που κοστίζουν εως και 8.000 παραπάνω από το δικό μου, μπορούν να σταθούν δίπλα μου...
Και όπως συμπεραίνει το συγκριτικό (και μας το εξήγησε και ο φίλος Toyotamania) μάλλον πρέπει να βάλω εναν πιο όμορφο πίσω προφυλαχτήρα, γιατι αυτόν θα βλέπουν οι ανταγωνιστές...
Ε-12 1.600 cc Rulez
Ρε φιλαράκο πιστεύεις οτι 80-120 σε 14,6'' είναι με τρίτη ταχύτητα? Είναι άθλιος χρόνος. Τουλάχιστον 4η χρησιμοποιούν στο συγκεκριμένο περιοδικό για να κάνουν αυτή τη μέτρηση. Γενικά αυτό το περιοδικό έχει μια φιλογερμανική τάση και χρησιμοποιεί στις μετρήσεις του μεσαίες πάντα στροφές όπου λειτουργούν καλά οι γερμανικοί κινητήρες. Πολλά χρόνια τώρα το κάνουν αυτό το κόλπο για να φανούν τα γερμανικά αντάξια του ανταγωνισμού(πλέον ούτε στις μεσαίες τα καταφέρνουν απέναντι στον Ιάπωνα λόγω του vvti). Σε πληροφορώ οτι τα 80-120 με 3η είναι σε 7,5 με 8,5 περίπου δευτερόλεπτα.
Απάντηση με παράθεση