Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1026  
Παλιά 11-01-06, 21:33
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
του πανου το αυτ/το το υπολογιζω διαφορα απο το δικο μου γυρο 5-7 αλογα πιο κατω σε δυναμη ουσιαστικη εξηγουμε οχι του πανου 142 και το δικο μου 149 αλλαη δυναμη για το ανηγμα καροτσας δηλαδη αν φοραγαμε και οι δυο καινουρια λαστιχα ιδιας διαμετρου ανεξαρτιτα το βαρος το carina θα ηταν 1-2 αυτ/το μπροστα τα δικια μου ροδα ειναι 8% μεγαλυτερη που σημενη οτι στο σπινιαριμα εποφελιτε πολυ αλλα μετα την πρωτη για να κηνιση το τροχο ο κηνητιρας του φευγη ο τακος αν ειχε ο πανοσ ειχε και αυτος 205/60/15 θα φευγαμε μαζι στην πρωτη αλλα σιγα μετα θα εχανε εδαφος για αυτο με το πανο στο ρεπριζ που ανοιξαμε δεν εκλινα αποσταση τωρα οπως ειναι με καινουρια λαστιχα εγω 205/60/15 και οχι του καρφουρ 2,5 ετων και ο πανος καινουρια 185/60/14 και ανοιγαμε σε ισομα με καλη ασφαλτο η carina θα ανοιγε στην πρωτη 1-2 αυτ/τα και θα κρατουσε τη διαφορα μεχρι τελους 180-190 τουλαχιστον που ανοιξαμε πιο πανο δεν ξερω και για να ξεκαθαρισω κατι οταν ανοιξα με αλλο ασημενιο του εριξα πολι παιδια του πανου δεν εχει καμια σχεση με το αλλο λες και ειχαν 20hp+ διαφορα (πανο αν δεν ειναι ο παραληλος να κανη αυτοι την διαφορα σε σχεση με το αλλο ασημενιο τοτε εχει γινη μεταψυχοση στο δικο σου απο μαυροκαπακο τι να πω )
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...