πανο οσο αφορα την πρωτη κοντρα συμφωνη(το εκπληκτικο ηταν το εξεις αν για π.χ. στα 130 επερνε μια φωτογραφια καποιοσ μπορει να ηταν ο πανος μπροστα στα 140 ονικοσ στα 150 παλι ο πανος κ.τ.λ. με διαφορα ενοσ μετρου!!) στη 2ρη απλα καληψες με την 3η γιατι εκοψα επιδη ειχες μηνει πολυ πισω στην 3η ολη η αριστερη λουριδα ηταν με γαρμπιλακη για αυτο το σπινιαρισμα απο την δεξια αυτο δεν εγινε επιτηδες απλα ετσι βοηθουσε το στησημο εκινη την στιγμη αλλα ημουν μπροστα 1/2 αυτ/το οταν αφησα το γκαζι στο κατεβασμα ειναι αληθεια οτι θα ελεγα οτι με τιποτα δεν μπορουσα να κλισω την διαφορα.τωρα αν βαζαμε κοντρα σε ισιομα ολα θα εξαρτιοντουσαν απο την προσφιση που θα ειχε το ελαστικο μου στο οδοστρομα ,οτι ανοιγα με την πρωτη (αν ανοιξω λογο οδοστροματος)μετα η αποσταση με διαφορες 1 μετρου θα κημενοταν .για τα κιλα δεν το εχω ζυγιση οποτε δενξερω για τον ογκο που παιζει ρολο στα πολα εκει μιωνεκτο σαν αμαξομα .παντα 100ρα και ενισχιτικο δεν ειχα οσο για το σεμιναριο το τελευταιο το ειχα κανει σε ενα vti (170hp) ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΡΙΞΕΙ 2,5 ΚΕΝΕΣ (ακομα κανενα ts δεν εχει πει αν εχει ριξει περισοτερο απο δω βγενει το συμπερασμα JIMS192) οσο παρεξιγηση για αυτα δεν τιθετε ο καθενας μας λεει πιστευω χωρις εγωισμους αυτο που βιωσε
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|