Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGIOS_XYNOS";p="
Ignition System: Even 4AGZs equipped with DFI (direct fire ignition), will see a performance increase with an ignition amplifier. This is one of very few Toyota ignitions that are marginal. Colder plugs must be used with any upgrade. For carburetor equipped 4AGs the distributor has to supplemented with a timing controller, MSD 6A, and a coil.
Ρε Σαββα, δεν καταλαβαινω, στον Κυριακο απευθυνεται, ή σε ολα τα 4age?
Πανο , συνεχιζω το ψαξιμο......
|
DFI (direct fire ignition), αναφερεται στο μαυροκαπακο, που ειναι παλι 4AGE, και το αλλο, ναι εννοει οτι θελει για κυριακο, και σωστη λειτουργεια αβανς, την αναφλεξη π.χ. MSD 6A και το ελεγκτη χρονισμου προπορειας αναφλεξης (καλος?).timing controller
κοιταξτε μια εγκατασταση με επεξηγηση με φωτο:
http://www.smbaker.com/rail/msd6a.html
επισης πως θα καταλβουμε το βαθος που θα τρυπησουμε για να βαλουμε το γραναζακι του ντιστριμπιτερ απο το (χωρις αβανς)4AGE στο (με φυγοκ.αβανς)4ΚΕ ντιστριμπιτερ
http://photobucket.com/albums/v443/TulsaTurbo/dizzy/