μεσ τισ γιορτεσ θα τα πουμε με το μαρμελ αυτα που λεσ περι ρεζερβασ κ.τ.λ δεν τα ηξερα. αν ειναι ετσι μαρμελ να μου τα περιγραψεισ να τα βγαλω και εγω τα αντιστιχα αν και δεν νομιζω οτι θα χρειαστη!!!οσο για την επυτανχιση απο σταση το βαροσ ειναι πολυ συμαντικο συμφωνω mechanicaf το αλλο η δυναμη του μοτερ και πωσ βγαζει την ισχιει του το σασμαν και οι ροδεσ ακτινα και πλατοσ εποντε .για το 20ν γνωμη μου ειναι κοντο σασμαν και σχετικα μεγαλη διαμετρο(για να αποφευγετε το σπινιαρισμα το πολυ) εγω φοραω 205/60/15 και στην 1η ουτε το σταρλετ απλο η τουρπο δεν ξεφευγη οταν βαλω το 6ρι θα γινετε χαμοσ
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|