Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #65  
Παλιά 20-12-05, 22:32
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
mechanicaf σε ευχαριστω, το 6ρι το θεωρο σημαντικο για ενα μοτερ που τα δινει ολα ψηλα και χαμηλα ειναι μετριο πρωσοπικα μου αρεσουν οι επιτανχισησ και στο 5ρι απο1(70κοφτη)τη σε 2ρα(120κοφτη)(αρα περιπου 4500 εχεισ ) κρεμαει μετα δουλευη καλα, το αλλο ειναι οτι με 5τη στην εθνικη και 140 χιλ. δουλευη 4100 περιπου πιστευω με το 6ρι θα δουλευη γυρο στισ 3500 οικονομια +ησυχια .ενασ τροποσ να ξερεισ που χτυπαει κοφτη το μοτερ ειναι αν π.χ εχει 8200 κοφτη οταν εχεισ 4100 στην 1τη και 30χιλ στο κοφτη εχεισ 30χιλ επι 2 =60χιλ στισ ταχυτιτεσ που περιγραφησ παραπανω το μονο κακο ειναι πολυ κοντυ η 1τη στην αλλαγη τησ σε 2ρα οι στροφεσ πεφτουν στισ 4000 εξω απο το vvt αν ηταν 60 η πρωτη θα ηταν ειδανηκα τσεκαρετο please
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση