Ναι φιλε Toyotamania οι αλλοι τα παρατησαν και μονο η Mazda συνεχισε και δικαιωθηκε.Και οσον αφορα τους Boxer(διορθωσε με αν κανω λαθος) τον φοραγαν και Alfa romeo.Και οι συγκεκριμενοι κινητηρες αρχιτεκτονικα δεν διαφερουν μεταξυ τους.Εδω μιλαμε για κατι εντελως ξενο σε αυτα που κυκλοφορουν με τελειως διαφορετικη αρχιτεκτονικη και λειτουργια.
Και απλως θα διαφωνησω μαζι σου οσον αφορα το μελλον των παλινδρομικων.Μαλλον λογω ρυπων δεν προκειται να ξαναδουμε μοτερ με πανω απο 100hp/lt.Γιατι πιστευω να συμφωνεις οτι το μελλον καποιου κινητηρα το δειχνει η παραπανω αναλογια συναρτηση και της αξιοπιστιας του και οχι αν περναει θορυβο,ρυπους οπου στη σημερινη εποχη ειναι αναγκαιο κακο.Αν φανταζεσαι το μελλον με τετοιους κινητηρες οπου να συνδιαζουν ολα αυτα τοτε συμφωνουμε απολυτα.Δεν ξερω με τους FSI τι γινεται;Λες να ειναι εκει το μελλον;Μπορει να εχεις και δικιο δεν ξερω,μακαρι.
Παντως εχεις δικιο για την αξιοπιστια των wankel εστω και σημερα ειναι περισσοτερο ενοχλητικο ψυχολογικα να ξερεις οτι στα 150000 χλμ θες λυσιμο μοτερ.
Υ.γ1 Θελω το σχολιο σου για την ενοτητα κτεο.
Υ.γ2 πες μου και το μικρο σου ονομα γιατι Toyotamania λιγο πολυ ολοι ειμαστε(χα-χα)
|